• sugarbabe

mensvärk på natten. v.38

Hej

Har vaknat två nätter i rad av mensvärk. När jag har gått upp och rört på mig känns det bättre. Är detta tecken på att det är på gång? Är beräknad till den 9/1.. vill ha en 2009.

Kram

• Svar på tråden mensvärk på natten. v.38
  • Mulliga mamman80

Ja du e nog på G! Förvärkar kallas de... De kan du ha ett tag... Men eftersom du e i v.38 så kan din bebis komma vilken dag som helst nu, tänk så kommer den imorgon, årets bästa julklapp... Själv plussade ja svagt idag!

• Emelianfian

Jag har likadant och gick in i vecka 38 idag. Dock går inte mitt över på flera timmar oftast plus en väldigt vild bebis. det är förvärkar... det finns ingenting som säger att det är på G men det finns oxå ingenting som säger att de inte kan komma imorgon. tyvärr.. förvärkar kan göra lika ont som förlossningvärkar dock är de inte regelbundna det är skillnaden sa min BM. de är oxå värre när man är omföderska. det enda som man kan göra åt det är ta alvedon eller dusch... kan iaf minska ner det om det håller på ett tag. Lycka till.

♥ Nellie o712o7 ♥ Lillebror i magen - BF o9o112 ♥
  • Mulliga mamman80

ja väntar min nr 4

• xiayo

Jag har precis lika dant...Jag väntar vår 3a.Kan det verkligen vara för värkar?! Jag trodde nästan det men blev ändå osäker för jag e "bara" i v33.

• Mulliga mamman80

xiayo skrev 2008-12-23 22:15:31 följande:

mulliga mamman80: grattis till nr4
    Tack tack, men strecket va så svagt att ja har svårt att tro de!

TS: Hoppas att du får som du vill, men bebis väljer själv ankomstdatum. FNISS!!!
  • MissKaos
    sugarbabe skrev 2008-12-23 21:15:27 följande:
    HejHar vaknat två nätter i rad av mensvärk. När jag har gått upp och rört på mig känns det bättre. Är detta tecken på att det är på gång? Är beräknad till den 9/1.. vill ha en 2009.Kram
    HEY! Vi har ju samma BF! OCH jaghar oxå "mensvärk" fast mest på kvällarna.. Tydligen är det vanligt ganska länge innan.. HAr du mkt SD?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯)
  • sugarbabe

Blir så klart glad oavsett när bebisen kommer. :)

Jag har inte så mycket SD, det har jag fått när jag varit stressad på jobbet. Nu när jag är hemma och tar det lugnt så mår jag mycket bättre.
    Mensvärken kom och gick även i natt, men när jag rör mig och är uppe så försvinner den. Kanske är så att jag inte tänker på den när jag är i gång.
    Tar en dag i taget.
    Tack för alla svar! Önskar er alla lycka till.
    Kram

• Mamma till två mirakel

Om värken försvinner så är det förvärkar och det kan man ha redan tidigt i grav.. men om värken sitter i och är regelbunden så är det på G...
    Inte säkert din bebis kommer före  BF för att du har förvärkar...kanske bättre iofs en 09:a frestar väl mer nu hahaha samma för mig,har ju BF 3/1...

(¯`°?.¸ ღ♥ Nedräkning pågår,9 dagar till BF ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mamma till två mirakel

Ps kan ju meddela att jag varit öppen 3cm sedan Tisdag 16/12 och slemproppen gick 17/12 men inget mer sen....

(¯`°?.¸ ღ♥ Nedräkning pågår,9 dagar till BF ♥ღ ¸.?°´¯)
  • MG1981

Jag har BF 8 januari och har också upplevt mensvärken (eller förvärkarna då..) De var som starkast natten och dagen efter att jag jobbade min sista dag på förskolan i fredags och sen har det nästan försvunnit. Kommer och går lite. Jag har också en väldigt rörlig bebis. Visst ska den väl lugna ner sig lite precis innan det är dags?
    Håller tummarna för att du (TS) och jag får våra 2009or

Svar på tråden mensvärk på natten. v.38