• Anonym

Är arg på apoteket dom säger att jag inte hämtat ut min medicin när jag gjort det

Apoteket har förstört min sömn inför julafton :( gick dit idag och dom sa att jag inte hämtat ut min medicin på mer än två veckor, jag hämtade min medicin förra gången och enligt dosapoteket ska det räknas från den vecka man skulle hämtat medicinen altså sista dagen under sju dagar, och förra gången så hämtade jag ut dne fem dgr försent men endå hade dom kvar min medicin, är aå arg på tanten och hon har förstört min dag dom påstår att jag inte hämtat ut min medicin när jag har vittne på att jag har gjort det. Nu kommer jag inte att kunna sova på flera dgr streck. Fast jag tror att julafotn kommer bli trevligt men utan sömn kommer jag va dödstrött. Någon mer som råkat ut för samma?

• Svar på tråden Är arg på apoteket dom säger att jag inte hämtat ut min medicin när jag gjort det
  • Anonym

Nej men jag förstår inte riktigt vad det är du försöker säga.

• Anonym

är arg på apoteket iaf dom påstår att jag inte hämtat min medicin på två gr när jag facktiskt har gjort det.

• Crazy Baby

Sorry, jag fattar inte heller! Vad har Apoteket med det att göra? Du hämtar väl ut din medicin när du vill?

• Anonym

ja jag hämtar ut medicinen på apoteket

• Crazy Baby

Jo, det fattar jag med! MEN varför bryr sig Apotekt om NÄR du hämtar ut din medicin, det är väl upp till DIG att välja när du ska hämta ut din medicin?

• Superolga

Är det inte så att viss medicin får man bara hämta ut en viss mängd samtidigt.. vet att med mina sömnpiller måste det gå en viss tid mellan iallafall..

• Crazy Baby
    Superolga skrev 2008-12-23 22:40:04 följande:
    Är det inte så att viss medicin får man bara hämta ut en viss mängd samtidigt.. vet att med mina sömnpiller måste det gå en viss tid mellan iallafall..
    Ahaa, då fattar jag! Tack!
  • Superolga

Jag är inte helt hundra på hur det är. Vet bara att det är så med mina piller. God Jul

• Cuthalion

Jo men om det måste gå en viss tid mellan så är det ingen som brukar bry sig när man hämtar medicinen såvida man inte försöker hämta ut den för tidigt.

• humbela giz what ever u call me

får du medicin utdoserat och har ett "krav" på att du måste hämta den?

Nåja vad är väll en bal på slottet.........
Svar på tråden Är arg på apoteket dom säger att jag inte hämtat ut min medicin när jag gjort det