tips på hotell Gran Canaria eller Teneriffa
Någon som kan tipsa om ett bra hotell på Kanarieöarna/teneriffa i Mars?
Någon som kan tipsa om ett bra hotell på Kanarieöarna/teneriffa i Mars?
Vi va till Grancanaria i feb iår bodde i maspalomas på hotell Blue star Dunas (suite).
Måste säga att det va underbart kommer att åka dit igen för vi trivdes så bra där 2 underbara veckor.
http://www.fritidsresor.se/resa/spanien/gran-canaria/maspalomas/blue-star-dunas-maspalomas/?season=vinter-08-09
oki vad kostade det? går ej kolla pris..
Fler?
Gran kanaria San augustin hotel GLORIA palace dyrt men väldigt fint!! solresor
Sunsuites garden, Puerto rico...Ving...Kostade för några år sen för mig å 2 barn 18 000 i två veckor
helst ett all inclusive hotell..
Vings hotell i Auginegine. Suveränt ställe att åka med barn.
Bahia Feliz, helt underbart. Fritidsresor åkte vi med. Rekommenderas. Ligger på Gran Canaria.
Jag har kompisar som har varit i Bahia Feliz och de tyckte inte att det fanns någon bra strand där. Var svårt att bada med små barn eftersom det oftast är så mkt vågor där.
Sen tycker jag att klimatet på Gran Canaria varierar en hel del. Om man vill vara mer på den solsäkra sidan så ska man åka till Auginegine eller Puerto Rico
Har bott på Bahia Feliz innan och blev lite besviken faktiskt ingen strand när vi var där dåligt med mataffärer osv.
Har bott flera gånger på Ving resort, Arguinegiun på Gran Canaria. Där är toppen. Den 6 januari åker vi till Teneriffa och Fritidsresors hotel, Parque Cristobal. Vet inte hur det är. Någon som vet ?
/tomcar1
vi komme råka till Lanzarote