Är ensam o utfryst av min mor o syster!
Vill bara skriva av mig.......
Min mor o syster har av nån anledning tagit avstånd till mig.De gillar mig ej,bara pga att vi ÄR väldigt olika helt enkelt.
DE är mer lika varann.min mor har uttryckligen sagt att min syster är mycket trevligare än mig,o ärligt talat så stämmer INTE det.
Jo,HON tycker ju antagligen så.
men min syster är väldigt otrevlig o kan vara väldigt otäck bara hon får sin vilja fram...
jag har min familj,min man o mina barn.o nån mer vän som jag träffar sällan.Pga jobb o sånt.
Men jag börjar faktiskt känna mig lessen. trist att känna sig utfryst av "sina egna".
kan inte gå in på allt,blir så långt,men jag har aldrig varit dum,eller gjort de nåt.Det är bara min mor som är helt förblindad av min syrra-hon har helt lyckats linda mamma runt lillfingret. O pga att de är så lika varann o tycket lika mer,så ogillar de mig.
syrran är alltid elak med mina barn,o de är alltid bråkiga,fast det minst lika ofta är hennes barn som börjar...
Jättetrist.
De har en annan barnuppfostringsmetod tex-bara DÄR blir vi osams så fort vi träffas.........
jaja,jag klarar mig,har ju MIN familj,o jag vet var jag står o vad jag är.men visst känns det trist att det blivit så här........
Vill egentligen inget mer än att säja-ha det bra till alla o var glada för det ni har.man måste vara tacksam i livet...o njuta då man kan,jag gör mitt bästa!!