• Anonym

När kommer pengarna in?

Om man satte in pengar till ngn från SEB banken i fredags, men pengarna skulle till Swedbank, när bör pengarna då finnas på swedbank kontot?

• Svar på tråden När kommer pengarna in?
  • Love 4 ever

Efter helgen tror jag då det är röd dag idag och imorgon så blir på måndag då

• panzermensch

Borde fått i måndags, tisdags tycker jag för va inte röda dagar då. I morgon är väl inte röd dag vad jag vet? Eller? Så i morrn eller måndag

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Anonym

när men sätter över från nordea till swedbank kommer dom in bankdagen efter. samma är de från swedbank till nordea.. skulle kunna tro att de e samma från SEB

• Love 4 ever

Alltså i fredags? förra veckan dvs för en vecka sen? ja då borde pengarna kommit in i måndags,tisdag el igår men idag och imorgon är det röd dag. Det brukar gå snabbt för mig. Om jag sätter in innan tolv på natten har personen det på förmiddagen nästa dag,sätter jag in efter tolv på kvällen har personen det på eftermiddagen samma daf

• Skusan

Då borde pengarna kommit i måndags eller senast i tisdags.

• Love 4 ever

Jo min mamma sa att det var röd dag imorgon,annandag jul imorgon jue

• Anonym

Det brukar ta 3 arbetsdagar att föra över pengar från ett konto på en bank till ett konto på en annan bank.
    Och eftersom onsdag var en röd dag så lär de sitta på måndag :) lite beroende iofs vad klockan var när du satte in pengarna i fredags.

• Anonym

men det är inte insatt via nätet utan genom ett bank kontor i fredags eftermiddag. Det är ju 6 dagar sedan men som sagt röda dagar å så..Kan det inte ta upp till 3 bankdagar? Då borde dom komma på måndag? eller?

Svar på tråden När kommer pengarna in?