• denfina1

Vår lilla 6 måanders bebis bankar alltid i bordet när hon sitter nära ett och jag undrar varför hon gör det?

Vår lilla 6 måanders bebis bankar alltid i bordet när hon sitter nära ett och jag undrar varför hon gör det?

Har trott att hon varit hungrig men nix...

• Svar på tråden Vår lilla 6 måanders bebis bankar alltid i bordet när hon sitter nära ett och jag undrar varför hon gör det?
  • Kaldorei

Hon tycker väl kanske att det låter fint när hon bankar =) ALLA barn gör så ju.

• linjes

För att hon tycker de är roligt?

• blommanigbg

För att det låter roligt..

• Sencha

För att det är kul
    Det gör vår bebis också.

• Thaleia

Öhhh... kanske för att hon tycker att det låter kul, hon testar hur det låter...
    Har du aldrig märkt att andra barn också kan göra likadant?

• MarieHJ

Min gör exakt likadant. Som alla andra skriver.. Det är väl för att hon tycker det är kul.

• Smulu

Hon tycker det är skoj Testa att banka du med Om min tjej bankar och jag bankar tillbaka så kan vi sitta och banka tillsammans en stund. Det tycker hon är så skoj

(Hon är nu snart nio månader, men har tyckt det varit roligt under några månader)

• Jaramla

allt de andra skrivit + att hon ju tränar på sin motorik! den är inte så utvecklad ännu men banka är inte så svårt o dessutom kul. banka du med!

• BunnyBrown

Lek! Igår visade jag att man kunde klappa på pappas mage också :p

• buffybus

för att det är kul ju.. min 10 månaders bankar fortf i bordet.. han tycker det är skit kul o bankar vi med så smilar han världens smil...

Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • ouiouioui

Så gör väl nästan alla bebisar?

Svar på tråden Vår lilla 6 måanders bebis bankar alltid i bordet när hon sitter nära ett och jag undrar varför hon gör det?