• 02Smulan

The Secret och Law of Attraction!

Här samlas vi för att dela med oss av erfarenheter och prata om the secret, attraktionslagen, och hur vi kan jobba med den för att förbättra våra och andras liv.

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-26 23:09
    Länk till förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-71/m36602149.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-03 17:50
    www.thesecret.tv
    lawofattraction.thesgrprogram.com/

• Svar på tråden The Secret och Law of Attraction!
  • 02Smulan

Gizzi: Svarar dig här... Nä jag har inte sett de nya böckerna, va spännande! Läser en del på nätet och är med i mailinglistor osv...
    Jo jag har sett filmen och läst boken då.

• Gizzi

Gå in på www.vattumannen.se dom har fått in nya böcker i the secret serien sök på rhonda bryne så kommer det upp=)
    I kväll ska jag börja läsa boken=)

• meic

Hej på er!
    Nu har jag med hittat hit! Nu är det ju tredje tråden... vilket innebär att när denna tråden är slut har det gått ett helt år! Häftigt!

Ska också spana in websidan!

• Gizzi

va bra boken är=) Har inte läst ut den men har kommit en bit in. Försöker verkligen tänka på saker jag drömmer om, se det framför mig och "tro" att jag redan har det. Riktigt bra bok=) När jag har läst klart den så är det min pojkväns tur

• 02Smulan

meic: Välkommen in i värmen!
    Ja tiden går snabbt...tror inte jag var med i den första tråden men jag har för mig att jag läste igenom hela, typ 80 sidor eller vad det var!
    Vet du vart alla de människorna tog vägen? Var ju en hel del som var jätteintresserade av ts där.

Nytt år, nya möjligheter! Nu kan det bara bli bättre för mig känner jag, och jag ska förändra och förbättra!
    Som jag nyss läste i mitt ts-nyhetsbrev: 2009 = twothousand-and-shine

• Pum

Hej alla!
    Nu var det jättelänge sedan jag var in på FL men jag håller fortfarande The Secret varmt om hjärtat.
    Just nu har en av mina största drömmar gått i uppfyllelse: Jag har publicerat min första bok . Beslutade mig för att ge ut den själv och det fungerar jättebra. Nu väntar jag bara på att mina första exemplar ska dimpa ner i brevlådan.
    Vill ni veta mer om min bok kan ni läsa på min blogg: www.immer.wordpress.com och klicka på katergorin "min väg till författare" om ni inte vill läsa om allt annat som står i bloggen.

Såg att boken The Secret Daily Teachings är billigare på AdLibris än vattumannen.
    Ha ett riktigt Gott Nytt År med massor av fantastiska drömmar och mål!

• 02Smulan

Hej Pum, va roligt att du hittade hit till våran nya tråd!
    Gud va kul att du fått ge ut din bok, ska genast klicka mig in o läsa på din blogg.
    Jag måste verkligen ta tag i mina visualiseringar då det är mycket som jag vill sätta igång i mitt liv.
    Och det känns som att allt kan gå i uppfyllelse när jag får ett jobb. Då kan vi köpa hus!!!

Min visionboard behöver uppdateras, ska se om jag hittar några roliga o härliga bilder att sätta upp där.

• meic
    Svar på #7
    Grattis Pum! Gud vad roligt för dig!!

Smulan, klart du får ett jobb snart, och hus med för den delen
  • Gizzi

Ja det stämmer kolla in adlibris eller bokus billigare där=) Har läst halva boken nu och älskar den!!!
    Men svårt att ställa om sig och tänka rätt och se det framför sig, visualisera... tycker inte ni att det är svårt? Idag har jag tex inte visualiserat har bara haft en dålig dag men jag är övertygad om att law of attraction funkar!!

The secret daily teachings verkar bra då står det nåt om varje dag. kanske skulle ta och klicka hem den?

Svar på tråden The Secret och Law of Attraction!