• anne82

går ni heldre ut på förmiddagen eller eftermiddagen?

med barnet.
    jag är själv som piggast på förmiddan,så jag väljer oftast att gå ut innan lunch.
    men om jag bara har ork och de e fint väder så kan det bli en extra sväng på eftermiddagen också.men nu när man e höggravid så orkar man inte med lika mycket som man skulle vilja.

• Svar på tråden går ni heldre ut på förmiddagen eller eftermiddagen?
  • Mickis74

Helst på eftermiddagen....är så seg på fm

• Nervis

oftast blir det en lååångtur på Em efter lunch. För sövning. men det blir nästan alltid entur på fm oxå.

• Micaela

Jag går också hellre ut på eftermiddagen. Nova är nöjdast på morgonen av att leka själv så då kan man passa på att göra andra saker. På eftermiddagarna är hon lite mera uttråkad så då passar det bra att hitta på något.

• nk78

Vi är ute både förmiddag och eftermiddag i stort sett varje dag. Vi går långpromenader med äventyr på vägen, tar bussen ner till stan, leker i parker, hälsar på hos vänner, besöker djurparken och åker karuseller eller busar i trädgården. Vi plaskar även i vattenpölar på gården om det inte ösregnar

• anne82

åhh vad jag saknar det att kunna röra mig som vanligt och verkligen kunna gå med barnvagn.slippa springa på toa över allt.snart är bebisen här och vi kan vara ute mer
    har inte kunnat gå alls,så vi har cyklat för det mesta.
    babyn trycker ju massor när man går.bf+5.

• vonkis

nu när min sambo har semster och kan hjälpa till på nätterna orkar jag mycket mera på förmiddagarna så nu har jag och lillkillen börjat gå ut på en prommis före frukost så mossan kan börja bränna fett*s* men förmiddagen brukar nog vara bäst och på kvällen då är han piggast..

• mamacita

Eftermiddagen - morgonrutiner tar för lång tid - tyvärr...

• Noddan

Ska jag shoppa går jag på förmiddagen för så sover Claes bäst i vagnen, annars föredrar jag eftermiddagar eftersom jag brukar försöka sova mycket på förmiddagarna. Dessutom brukar jag känna mig sugen på att prata med någon över kaffe efter lunch.

Svar på tråden går ni heldre ut på förmiddagen eller eftermiddagen?