Sambon nästan alltid sur och grinig!
Någon som känner igen sig i rubriken? Min sambo är så gott som alltid tjurig. Han ska fram här hemma och då ska vi andra bara flytta på oss när han kommer. När han ska göra något tex laga något och man råkar komma för nära eller nåt av barnen så blir han arg och ryter åt oss!
Han sitter alltid vid datorn eller ligger i soffan vid tvn och kommer nåt av barnen och vill vara med honom vill han vara i fred. Jag kan också säga det ibland men långt ifrån så ofta som han gör det.
Alltid dessa sura miner alltså, blir så trött. Tex om jag lagat maten då kan ju han duka av och lägga in resterna osv. Men då frågar han om det är jag eller barnen som ska ha resterna! Spelar det någon roll eller?? Då menar han att jag kan ta bort det själv! Själv tycker jag ju att man samspelar som en familj.
Eller som nu i jul och nyår då om någon frågar om man ska hitta på något en viss dag svarar han "hmm nä jag vet inte om jag kanske ska jobba då". Trots att han sagt han ska vara ledig hela jul och nyår! Då planerar man ju liksom efter det.
Det är inga problem för mig att sticka iväg och hitta på saker själv och så så det är rättvist på det sättet. Det är mest hans egotänk och tjurighet jag bara är så trött på! Nu blir det så att om man säger något om detta så får man bara sura svar tillbaks...
Detta blev lite osammanhängande men skrev bara det jag kom på...
Någon som har några peppande ord??