• Mr Big

Hur ofta visar ni uppskattning.

Hur ofta visar ni era respektive uppskattning kärlek ömhet? själv efter 8 års äktenskap så kan jag inte gå förbi min fru utan att ge henne en kram smek eller beröm. köper ofta blommor o olika presenter för visa kärlek. Ger henne ofta sovmorgon? Kaffe på sängen? mys på morgonen? berätta eller ska vi alla vara machomän.

• Svar på tråden Hur ofta visar ni uppskattning.
  • TobbeKillen

Jag försöker visa min uppskattning så ofta som möjligt för är det någonting jag lärt mig av livet så är det att man inte ska ta något förgivet. Ofta brukar jag sätta min dotters och hustrus behov före mina och jag tycker det känns bra. Man kan inte säga att man älskar någon för många gånger...

• Mr Big

Låter som det inte är så många män som visar vad frun sambon tjejen betyder för dom. Då förstår man ju alla bittra inlägg från kvinnor om män i denna site. Själv ger jag kompl ömhet beröm kramar kyssar ja allt varje dag till frugan. och får samma tillbaka.
    Mr Big skrev 2008-12-27 10:34:36 följande:

Hur ofta visar ni era respektive uppskattning kärlek ömhet? själv efter 8 års äktenskap så kan jag inte gå förbi min fru utan att ge henne en kram smek eller beröm. köper ofta blommor o olika presenter för visa kärlek. Ger henne ofta sovmorgon? Kaffe på sängen? mys på morgonen? berätta eller ska vi alla vara machomän.
  • örnet

säger ofta att jag älskar henne och köper blommor och så, är tyvärr lite dålig på att säga förlåt.

känner mer ibland än jag visar och uttrycker,men man kan ju alltid bättra sig.

• Farsan baloo82

Visar det genom att gå upp ur sängen varje dag :) Nä skämt o sido, ibland blir der mer ibland mindre. Det blir väl lite pussar o kramar, nån komplimang när man är ute och går, lagar mat och diskar är ju uppskattat :)

• Alshain

Kramar, ömhet och närhet o lite nackmassage , så ofta som möjligt, definitivt dagligen. Blommor hajar jag inte grejen med riktigt själv så därför glömmer jag bort det. Men jag har lovat mig själv att försöka komma ihåg det då sambon uppskattar det, så tack för påminnelsen! =)

• bodegapeppe

ger massor med fysiskt och har inte fått mycket tillbaka sen vi tillverkade andra ungen, ja bortsett från tillverkningen av den tredje då, och när hon släpper till någon gång i kvartalet. Hon sitter mest i soffan och zappar när ungarna somnat. Jag brukar undra hur jag lät henne tjata till sig den tredje... som jag älskar lika mycket som de andra!

• Jonas JJ

För ofta och för regelbundet blir lätt slentrian. Man får variera sig lite för att inte hamna i samma banor hela tiden tycker jag. Hitta på lite udda grejor för att visa varandra uppskattning...

• Cyberdansken

Läser nog denna del av forummet för sällan. Ofta men det gör hon naturligvis med mig med.

• épouse

Så ofta jag kan.
    Kram, smek komplimang.
    Spontanköper kläder (tro det eller ej).
    Masserar fötter (inte allt för ofta men det händer några gånger i månaden).

• paparauk

Jag tror att det är viktigt att det inte sker för ofta. Då får det dels inte samma innebörd och sen kan nog faran bli att om det blir mindre än period så kan frugan känna sig glömd istället. Bättre att få henne att känna sig speciell. Sen när man kikar på generell uppskattning om hon t.ex har städat, tvättat eller lagat mat eller någon annan vardags syssla så ser iaf jag det som en självklarhet att säga någonting gott som ett tack. Det vill jag själv ha när man gör vissa saker.

Men en sak är säker. Att göra något speciellt för den man älskar är alltid lika kul. Laga middag tills hon kommer hem. Först hällt upp ett varmt bad och levande ljus så hon kan få varva ner efter en jobbig dag. Sen en mysig middag och sen massage eller mys i soffan är alltid lika uppskattat. Försöker göra sånt nån gång i månaden iaf. Då uppskattas det som mest.
    Sen att göra en sån enkel sak som att köpa med sig blommor hem kan man göra oftare.

• bodegapeppe

bra tanke det att det inte ska vara samma för ofta, då har man ju inget att komma med till slut.

• paparauk

Sen är det självklart viktigt att det sker åt båda hållen. Min tjej har gått upp en del i vikt och tyckte det vara jobbigt att ha sex ett tag då hon inte kände sig sexig. Då märkte man att det blev lättare om man gjorde något speciellt då å då. Så att det iaf inte går för lång tid mellan gångerna för mys. Men sen är det självklart viktigt att påpeka att man faktiskt behöver kärlek och närhet. Kanske inte ses som så manligt att erkänna det men jag tycker tvärtom. Jag förklarade att jag ville känna mig älskad och framförallt åtrådd eftersom jag kände så för henne osv. Det tog skruven.

Svar på tråden Hur ofta visar ni uppskattning.