• 2 vill bli 3

Inga symtom runt vecka 11... :/

Jag är i vecka 11 (10+3) idag och alla mina symtom har försvunnit bara över en natt :/ är det något fel på den lill* i magen då eller är de fullt normalt? :(

• Svar på tråden Inga symtom runt vecka 11... :/
  • anju79

Du har säkert bara gått in i spökveckorna då man inte känner sig gravid alls. Kommer tillbaka sen. Jag hade samma. Är nu i v 30+6

• frukarlssonn

Nej då, symptom kommer och går. Speciellt just i det skedet!

• Pingu32

håller helt med ovanstående. Just i dessa veckor runt vecka 10 och några veckor framåt så kände jag mig inte alls gravid utan som vanligt! Men det bidde bebbe till slut.

• karet

Jag är som du! Är i vecka 11 och alla mina symptom är som bortblåsta!! varenda ett.. självklart är det jättejobbigt och orolig blir man.. nästan så man tror att man lurat sig själv att man varit gravid och inte alls är det längre..

• 2 vill bli 3

Åååh tack för alla svar... nu känner jag mig mkt bättre igen :)

• Cerrise

Jag känner precis som du, ingenting och tycker att det är jättejobbigt. Har hört att fostret kan dö men ändå stanna kvar i kroppen. Detta tänker jag naturligtvis mycket på men man blir ju lite lugnare när man läser här och ser att det är många fler som känner likadant! Längtar till min Nupp-undersökning för att få se att allt verkligen är bra med "ynglet"

• 2 vill bli 3

Cerrise skrev 2008-12-29 10:07:13 följande:

Jag känner precis som du, ingenting och tycker att det är jättejobbigt. Har hört att fostret kan dö men ändå stanna kvar i kroppen. Detta tänker jag naturligtvis mycket på men man blir ju lite lugnare när man läser här och ser att det är många fler som känner likadant! Längtar till min Nupp-undersökning för att få se att allt verkligen är bra med "ynglet"
    Jag tror att jag kommer att skaffa mig ett vul i vecka 12+0 så at jag vet helt hundra på att den söt* är kvar där inne o lever och mår fint... jag känner mig på mig att allt komemr gå vägen men ändå blir man typ vättskrämd :S :(
  • M2BSD

Här är en till som inte har några symptom längre.. var på vul i v.10 (v.9+??)

Allt såg bra ut men jag är så grymt orolig att det är ett ma!

Symptomen började trappas ner redan innan jag var på vul men ett par dagar efter så var dom typ borta helt.. visst ibland kan jag känna lite i bröst o så men det är inte ofta..

Ska på vul igen den 13:e januari.. men det känns som en evighet tills dess!

• 2 vill bli 3

M2BSD skrev 2008-12-30 17:53:03 följande:

Här är en till som inte har några symptom längre.. var på vul i v.10 (v.9+??)Allt såg bra ut men jag är så grymt orolig att det är ett ma!Symptomen började trappas ner redan innan jag var på vul men ett par dagar efter så var dom typ borta helt.. visst ibland kan jag känna lite i bröst o så men det är inte ofta..Ska på vul igen den 13:e januari.. men det känns som en evighet tills dess!
    Då sitter vi i samma sits... fast jag har börjat få tillbaka mina symtom nu. och de drar lite då o då vid magen... så vi får hoppas tt de bara är spökvecka för dig :)
Svar på tråden Inga symtom runt vecka 11... :/