• häxan surtant 6

nån som vart på transhealing

med steven upton nån gång ... jag ska det 16e januari o vill veta hur han e ...

• Svar på tråden nån som vart på transhealing
  • Esmiso

nej, vet faktiskt inte ens vad transhealing är, men gissar att det är när healern försätter sig i trans och healar genom en annan själ? Berätta gärna efteråt, spännande!

• häxan surtant 6

japp jag ska berätta sen det ska bli såå spännande att gå på det ... jag ska träffa både honom o hans fru stella o de e ju väldigt kända ... stella ska ha en seans så det ska oxå bli väldigt kul

• Esmiso

kollade faktiskt upp det lite, och jag verkar ha fattat rätt

Jag är själv reiki healer och har hjälp av guider när jag kanaliserar healing. Undrar hur det skiljer sig jämfört med transhealing. Ska bli spännande att få höra sen!

• Esmiso

häxan surtant 6 skrev 2008-12-28 10:16:39 följande:

jag har hört från mina kursledare att han helt ändrar utseende o att man ser anden som jobbar i honom
    jo, jag har ju sett medium som jobbar med trans. Antar att det är liknande.
  • Esmiso
    Svar på #6
    ja, fast jag upplever att jag får väldigt mycket när jag ger också!
  • häxan surtant 6

ja det får jag oxå iofs ... sen får jag helaing nånstans ifrån nästan varenda kväll när jag ligger o kollar på tv

• Johan

Just transhealing tycker jag verkar farligt. Även om man har förtroende för den fysiska personen, hur ska man veta och kunna lita på den andra personen som kommer igen healern (om man nu tror på det). Jag skulle rekommendera att alltid ha en vän med sig om man går till någon som påstår sig vara transhealer, läs om en dom mot en healer som man enligt domstolen inte kunde lita på: tinyurl.com/8kmzcg

• häxan surtant 6

vi e många som ska gå på transhealingen med honom o han e känd över hela världen ... men man vet ju aldrig ändå det beror ju på vem anden e som jobbar igenom honom

Svar på tråden nån som vart på transhealing