• Naimiez

Tipstråd för att rå om varandra!

Här tänkte jag mig att vi ger varandra tips om vad ni gör för varandra för att rå om och hålla kvar kärleken.

1/ Har skrivit en lapp och satt på kylsköpet vad jag tycker om. Tex fruktsallad, jordgubbsglass, vin på balkongen.... etc. Saker som jag skulle ÄLSKA om han ordnade för mig. Har bett honom sätta upp en lista också. Det är så svart att hålla reda på vad han gillar och det är kul att variera sig.

2/ Varje fredag är fredagsmys!!!! Då alterneras vi att fixa något att göra. Det kan vara bio, myskvbäll hemma med middag, puben After Work etc.

• Svar på tråden Tipstråd för att rå om varandra!
  • Quzmuzen

bra idee kanske ska prova

• Yoyna

Mitt förslag är kanske lite likt Naimiez nummer två. Jag har tänkt föreslå sambon att vi ska ha "överraksningsdag" för varandra varannan vecka. Att man ger den andre en present, eller fixar nått mysigt. Det behöver inte vara dyrt, kanske massage? Jag hoppas sambon gillar idén för med en liten bebis kan jag tänka mig att det är lätt att glömma bort varandra.

• Naimiez

Ingen som gör något för att hålla kärleken vid liv här inne??? Går alla på slentian?

• Nilla74

Att vårda sexlivet ömt är ett bra sätt att vårda kärleken!!

• ässet

Vi försöker mysa lite på kvällarna i sängen. Ibland får jag för mig att fixa något gulligt åt honom....
    Min kompis har gjort upp så att karln fixar en överaskning på deras helårsdag och hon fixar en på deras halvårsdag. Tyckte att det lät bra...

Jag tänkte boka en jacuzzi till oss någon kväll, vi tar i och för sig sonen med oss men vi tänkte att vi sku bada med honom också, babysim.

Jag tycker att det är de små sakerna som räknas, en ros eller ett kort. Att ma visar att man tänker på varandra....

Svar på tråden Tipstråd för att rå om varandra!