• MLT

    Testen blir inte starkare..

    Har nu testat med 8 cb och fått svaga plus på alla. I början försvann de efter ca 4 minuter för att successivt stanna längre och i förrgår fick jag ett rätt synligt plus (dock svagt), ser ut som alternativ C i bruksanvisningen. Idag tycker jag att det var lite svagare..

    Om det är ett mf på gång, när bör jag börja blöda? När bör tempen gå ner igen? Jag mår fortfarande illa och tempen är fortfarande förhöjd, är det positivt eller spelar det ingen roll, kanske tar ett tag för kroppen att fatta vad som händer?

    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Testen blir inte starkare..
  • mary k

    man ska inte bli så besatt av testen
    är det ett synligt plus så får du ta d för d å inte tänka på att d e mf på g,eller ta nya tester varje dag för att se
    Skulle d mot allförmodan v mf på g så kommer d av sig själv

  • LisaLotta

    inte jag heller... men det brukar ju synas mer i verkligheten... *håller tummarna*

  • anniepannie84

    jag ser plusset, om man inte förstorar upp bilden syns de ju tydligt... det finns lite liknande bilder i mitt galleri.. kolla gärna där så får du se hur pass svaga mina var i början...
    sen tog jag ett cb digitalt och fick de svart på vitt att jag var gravid... de är inte med i galleriet dock..
    lycka till!

  • MLT

    Plusset syns tydligt i verkligheten, ser ut som alternativ C i bruksanvisningen. La ut bilden för att någon frågade häromdagen, tycker själv inte att det syns på bilden. Har dessutom fått 8 st, så jag undrar inte om det syns, utan varför det inte blir starkare. Fick tidigt mf för två månader sen, så därför jag är så orolig. De plussen var visserligen inte ens så starka som jag fått nu, men det var smama då, att de aldrig blev starkare.

    Mary k, jag ska försöka tänka så. Men just nu känner jag mig helt besatt av detta =/

  • mary k
    MLT skrev 2008-12-28 14:46:09 följande:
    Plusset syns tydligt i verkligheten, ser ut som alternativ C i bruksanvisningen. La ut bilden för att någon frågade häromdagen, tycker själv inte att det syns på bilden. Har dessutom fått 8 st, så jag undrar inte om det syns, utan varför det inte blir starkare. Fick tidigt mf för två månader sen, så därför jag är så orolig. De plussen var visserligen inte ens så starka som jag fått nu, men det var smama då, att de aldrig blev starkare. Mary k, jag ska försöka tänka så. Men just nu känner jag mig helt besatt av detta =/
    jo förstå d
    men för din egen skull så släpp dom tankarna å va glad för ditt plus
  • anniepannie84

    förstår att de är jobbigt... jag r orolig varje dag för ett nyy ma eller mf... men en så länge så har jag ju ingen blödning.. jag försöker tänka så...


    MLT skrev 2008-12-28 14:46:09 följande:
    Plusset syns tydligt i verkligheten, ser ut som alternativ C i bruksanvisningen. La ut bilden för att någon frågade häromdagen, tycker själv inte att det syns på bilden. Har dessutom fått 8 st, så jag undrar inte om det syns, utan varför det inte blir starkare. Fick tidigt mf för två månader sen, så därför jag är så orolig. De plussen var visserligen inte ens så starka som jag fått nu, men det var smama då, att de aldrig blev starkare. Mary k, jag ska försöka tänka så. Men just nu känner jag mig helt besatt av detta =/
  • mary k

    jag ser oxå plusset
    väldigt svagt men d syns iaf
    å i verkligheten syns d säkert mer
    men du kanske är långhormonare så d tar längre tid för dig att få ett starkt +

  • MLT

    Jag ska till kk i morgon och ta cellprov, så ska prata med dom. Försöker lugna mig med att jag faktiskt fick neg dagen efter jag plussade förra gången jag var gravid och då hade jag också gått över bim. Om de tar gravtest, är det lika känsligt som cb?

  • mary k
    MLT skrev 2008-12-28 14:56:31 följande:
    Jag ska till kk i morgon och ta cellprov, så ska prata med dom. Försöker lugna mig med att jag faktiskt fick neg dagen efter jag plussade förra gången jag var gravid och då hade jag också gått över bim. Om de tar gravtest, är det lika känsligt som cb?
    ja d e dom
    be om att få ta ett sånt å prata om dina beskymmer
    lycka till å tror på ditt plus
Svar på tråden Testen blir inte starkare..