• Helena m Adrian Nov 02

Hur många har testat negativt på bim men sen ändå varit gravida?

Är nu på bim+1 men gårdagens test visade noll o ingenting.. Så nu går jag ju och funderar? är jag bara sen eller är det nått annat?

Så, hur många har testat negativt på bim och sen plussat? Och vilken dag plussade ni på isåfall?

• Svar på tråden Hur många har testat negativt på bim men sen ändå varit gravida?
  • Miss Lau

Jag är gravid med mitt fjärde barn och har aldrig lyckats testa positivt tidigare än fyra dagar efter bim.

• Helena m Adrian Nov 02

ok, det låter ju lovande.. antar att det bara är att vänta och se, men helst vill man ju ha ett plus eller mensen NUUU så man slipper gå o fundera. haha...

Otålig? Jag?

• Förväntansfull0406

har du med bim idag eller?? hållert med dig helt...minus idag på bim, så nu känns det som hoppet e borta, då kan amn lika gärna få mensen.

• hejo79

Hur går det för er? Jag är på BIM+4 och har fortf inte fått varken mens eller + och brukar aldrig va sen... Håller tummarna för oss!

• leson76

Jag fick negativt den dagen min mens var beräknad till men var ändå gravid.

• Geffan

Undrar det samma, hur vanligt är det egentligen att man + senare.. Har läst att de finns de som int har plussat förrens i vecka 8!!!!

• AnnaBia

en till här som inte plussade förens bim+6
    tog 3 testar runt bim och bim dagen. gav upp o ville bara få mens så jag kan räkna om
    idag testade jag mig 6 ggr bland annat med rsfu känsliga test å alla gångerna plus. några svagare än andra men alla gick å se =)

fick förklarat att jag visade neg för jag kanske inte hade äl då jag trodde.

Svar på tråden Hur många har testat negativt på bim men sen ändå varit gravida?