• miababia

lockigt och flygigt hår till rakt

hur gör ni som har lockigt hår och gärna lite flygigt för att göra det rakt?

• Svar på tråden lockigt och flygigt hår till rakt
  • Majsan70

Jag lockigt hår, men inte flygigt iofs..
    Har Alternas hampa schampo för att styrsla håret balsam oxå o sen ett speciellt medel i handdukstorkat hår o sen fönar jag det rakt o sen plattar jag ev.

Funkar även på mina döttrar så de får spikrakt hår. Fantastiska produkter.

• April Mamma

Använder en "plattande kräm",blåser håret torrt sedan plattång.

• romani princess

tvättar det, kammar ut, har in valfri smooth  n shine produkt, blåser det torrt medan jag borstar, och om jag tycker det är nödvändigt sen, plattar

• miababia

har du lust att inboxa om var man får tag på det, vad har du för särskilt medel?

Majsan70 skrev 2008-12-28 16:47:49 följande:
    Jag lockigt hår, men inte flygigt iofs..Har Alternas hampa schampo för att styrsla håret balsam oxå o sen ett speciellt medel i handdukstorkat hår o sen fönar jag det rakt o sen plattar jag ev. Funkar även på mina döttrar så de får spikrakt hår. Fantastiska produkter.
  • miababia

att bara platta räcker inte helt så jag blir nöjd

• Majsan70

miababia skrev 2008-12-28 16:54:04 följande:

har du lust att inboxa om var man får tag på det, vad har du för särskilt medel?
    Alterna...brukar finnas hos frisörerna. Alterna Hampa schampo, balsam och straightening balm.

Dyra produkter, men dryga o väl värda sitt pris. Håret blir fantastiskt fint av det dessutom.

googlar du på Alterna så hittar du en hel del!
Svar på tråden lockigt och flygigt hår till rakt