• Norea

Tavlor bakom TV?

Har precis flyttat men inte hängt upp tavlorna än. Varför är det så svårt med tavlor? Jag har en del gamla oljemålningar, men min sambo gillar fina plancher från IKEA så det blir en himla blandning. Nåja, vad hänger man på en vägg bakom TV-n? I min gamla lägenhet hade vi en stor tygmatta bakom, men tänkte inte hänga upp den igen. Tänker att tavlor ovanför tvn ser konstigt ut eller? Nu ser det bara tomt vitt och tråkigt ut.
    Vad har ni ovanför tvapparaterna?

• Svar på tråden Tavlor bakom TV?
  • Runguska

Jag har filmer på en hylla bakom våran TV. Det blir rätt dekorativt när man har några stycken och hyfsat lätt att hålla rent.

• lumewi

Vi har smala hyllor som dvd filmerna står på så man ser framsidan på filmerna.

• Susannaaa

Har en smal vepa hängandes ner bakom tv:n.

• Gisse the one and only

Ingenting, tycker det är störande att saker hängade över/bakom TV:n.

• Shoegal

Har samma "problem". Vi hade tidigare en stor möbel (Docent) men har numera bara två låga TV-bänkar som TVn står på. Bakom är det helt tomt och bredvid bänkarna står en hög stapel där vi har Dvd, Vhs, HemmaBio osv. Vi har funderat på att måla en fondvägg där så att det inte är helt vitt men ändå inget mönster som stör. En list man kan ställa lite fina saker på kan också vara fint.

Svar på tråden Tavlor bakom TV?