• Mamma 80

Knalleland i Borås--värt ett besök?

Ja, ni som varit där, är det värt ett besö? Ska nämligen åka förbi Borås på semestern o är inte sugen på Ullared utan tänkte bara ta en instickare till Knalleland istället.

Vilka affärer rekommenderar ni?

• Svar på tråden Knalleland i Borås--värt ett besök?
  • bubbelmaja

Åkte förbi det för ett par dagar sedan på väg hem från semestern. Tyckte inte det var nåt speciellt alls, bara samma butiker som hemma. Vi var dock in på catalog som säljer josefssons och ellos kläder från förra säsongen och där köpte jag lite till lite kläder till min 11-åriga syster och ett par baströjor till mig själv.

• VooDooDoll

bor i borås....
    själv tycker inte jag det e så märkvädigt..
    men det finns lite av allt.
    mkt kläder o skor, en matbutik, korv, glass, EAT servering, mc donalds, max, catalog, rusta, ÖoB, Guppi, även djrparken ligger ett stenkast därifrån...

• Mamma 80

oki, inget speciellt med andra ord...kanske blir ett stopp där bara för att köpa lite mat eller så..

tack för hjälpen!

• Nallemajatjejen

nja... Deffinitivt inte för bäbisinköp eller så... Däremot har eko mycket billiga hästgrejer...

• B e a

jag bor här..och rekomenderar det inte så starkt...vanliga affärer liksom

• Nallemajatjejen

Tips.
    Om man ändå åker förbi borås/knalleland kan man ju kika in på abecita. De hade supermycket när vi var där igår. Inkl massa bra amningsbh till jättebra pris...

• BlueBlue

Ekohallen, Catalog och Abecitas affär. Sedan finns det ju en massa affärer utanför Borås. Ett tips är Gällstad där Lager 157 finns. Otroligt billiga märkeskläder till både vuxna och barn. Sedan finns där en massa andra affärer också som är bra och billiga.
    Prisexempel är Diesel /Lee/Levis jeans i snygga modeller kostar 390-490 spänn. Halva priset och under med andra ord. Kolla in Lager 157 på nätet så får du se vilka märken de säljer. De är många=)

• BlueBlue

Det är väl ca 4 mil till Gällstad från Borås=)

• Majsan70

Det är mest skitaffärer i Knalleland faktiskt. Sen finns där ju vanliga oxå, men det funkar som vilket vanligt köpcentra som helst. Jag hade inte åkt xtra till Borås för att handla.

• BlueBlue

Jag är uppvuxen i Borås.......och det är väl ungefär samma utbud som i andra lika stora städer. Men Gällstad och Lager 157 är kanon=)

Svar på tråden Knalleland i Borås--värt ett besök?