• Mam2ma

korbell - luktar skit i hela badrummet

är såå besviken med min blöjhink, älskade den i början när sonen var liten, den var såå bra att ha DÅ !!!

men nu när han blivit äldre -äter vanlig mat !! Så stinker det verkligen inne på badrummet!!! Har tvättat å rengjort den som det rekomenderas (vatten+klorin), men trots detta så stinker det!!!
    Nu knyter jag alla bajsblöjor i en liten påse innan jag slänger ner dem i hinken...

Nån mer än jag som instämmer ??

• Svar på tråden korbell - luktar skit i hela badrummet
  • Heidi1

nopp, jag använder hundbajspåsar o d luktar inte mycket i vårat badrum

Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • s k r i n d a

Har inte Korbell, men Sangenic och den har varit superbra! Så bra att vi glömde bort den när dottern slutade med blöja... Den blev stående full med bajsblöjor i 1-2 månader BLÄ!!!! Vidrigt att tömma den då, men det hade inte luktat något alls i badrummet innan vi öppnade den!

• Heidi1

skrinda d låter inte alls trevligt

Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • s k r i n d a

MammaHeidi: Hehe, nä det var ganska vidrigt. Men bra betyg på hinkens funktion iaf

• Mam2ma
    s k r i n d a skrev 2008-12-29 08:58:30 följande:
    Har inte Korbell, men Sangenic och den har varit superbra! Så bra att vi glömde bort den när dottern slutade med blöja... Den blev stående full med bajsblöjor i 1-2 månader BLÄ!!!! Vidrigt att tömma den då, men det hade inte luktat något alls i badrummet innan vi öppnade den!
    kanske man borde investera i en sådan istället då
Svar på tråden korbell - luktar skit i hela badrummet