• Susanne110

Sofis snapshots

Brukar ofta kolla i Sofis snapshots. Gillar hennes klädstil, särskillt nu när hon är i Brasilien. Nu vet jag hur man ska se ut i sommar.
    Kolla gärna in hennes blogg, tycker faktiskt att Sofis Mode med Sofi Farman har sjukt bra smak.

Gott nytt år på er alla!

• Svar på tråden Sofis snapshots
  • Lithe

Håller INTE med..... Stör mig på hennes ansikte som ser EXAKT likadant ut på alla bilder.

• Susanne110

Stör mig inte på hennes ansikte, ansiktet ser väl likadant ut på alla alltid. Och jag tycker att hon har ett mycket sött ansikte.
    Men jag menade hennes klädstil i första hand.

• Michisen

Mja, jag tycker att hon då och då har på sig snygga kläder, men för det mesta så är hon så trendig så det bara ser fjantigt ut. Som när hon propagerade för hel byxdress i somras, där byxor och tröja sitter ihop, som en babybody ungefär, fast med knappar fram istället för i skrevet.
    Såg skitlöjligt ut och fick dessutom henne som väger typ femtio kilo att se fet ut för det var såna veck vid höfterna...

Nä, jag är ledsen, då och då så har hon rätt okej kläder, men för det mesta tycker jag att det känns som att hon "pressar fram" kläder och trender bara för att hon måste ha på sig något nytt varje dag.

Det verkar inte vara särskilt skönt att vara moderedaktör/modebloggerska.
    Men det är ju tur att hon har sina anhängare också!

• debborah

kvinnan har ingen stil :D

Svar på tråden Sofis snapshots