• Ms Kanga

Vilken storlek har din 2 - 2,5 åring på vinteroverall och vilket märke är det på overallen?

Jag tänkte vara ute i god tid och köpa nästa vinters overall på rea redan nu men jag vet inte vilken storlek jag ska ta till min kille (81 cm nu) som blir 2 år i oktober. Han har POPs overall i storlek 86 nu och den kommer vara bra hela den här vintern.

Vilken storlek har era 2-åringar på sina vinteroveraller och vilket märke är det?

Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • Svar på tråden Vilken storlek har din 2 - 2,5 åring på vinteroverall och vilket märke är det på overallen?
  • Min familj

Sonen är 2,5 år och har strl 100 på sin didriksson

Stolt mamma till 2 jordbarn och 1 ängel!
  • Floria

Dottern fyllde två i sept och har 98 i sin POP-overall, fortfarande lite stor men funkar utmärkt.

• WimsA

Sonen har st 92 i sin IdaT vinteroverall. Han är 28 månader.

• Pysen

Min son är 2,5 och har str 92 i sin Reimaoverall....

• Miss Lau

Min son är visserligen 3 år men stor som en 2-2,5 åring. Han har en Reimatec i st 92. Vi har även en Reima i st 86 som också fungerar.

• mammamutilltre

Mina killar är två år och har pop overaller och de har 98 i dem fast 92 i vanliga kläder, men jag tycker overallerna sitter alldeles perfekt.

• Tant Green

Min tjej fyllde 2 i augusti (förra året) och hon hade en Reima-overall i storlek 92 förra vintern. (även 2-delat från POP i storlek 92).

• Smultronet12

Oj, jag verkar ha en liten tjej..
    Hon fyllde 2år i juni och har stl 86 på en Reima.

• Maggiepuh

Förra åter när sonen var 1 år 9 mån hade han str 90 i en ullaredoverall (vet inte vilket märke, men bra var den). I år är han 2 år 9 mån har han str 98 i bävernylonoverall. Är dock inte riktigt nöjd med den han har i år, den är för pösig för hans långa smala kropp.

• trebarnsmamma79

han är 2,5år och har 104 på sin pop overall och den är inte jättestor utan bara så att det rymms flecce under.

Svar på tråden Vilken storlek har din 2 - 2,5 åring på vinteroverall och vilket märke är det på overallen?