Fördelar och nackdelar med Emmaljunga Twin Cerox 360!
Jag vill höra ALLT! Kommer ha knappt 14 månader mellan min flicka och nästa och vi behöver en ny vagn och fastnade för den här eftersom den verkar smidig.
Jag vill höra ALLT! Kommer ha knappt 14 månader mellan min flicka och nästa och vi behöver en ny vagn och fastnade för den här eftersom den verkar smidig.
jag vill också veta!! kommer ha 17 mån mellan mina.. fastnade också för denna och en babytravel.
skillnaderna mellan dem två vad jag vet så har babytravel delade sufletter vilket jag tycker e bra. och syskonet ifrån dig vilket jag tror e bra om den för en massa väsen?
medans den andra har man båda mot sig o det kan ju va trevligt på sitt vis ?
Vad heter Babytravel du tittade på? *nyfiken*
tycker det är konstigt att de inte gör smidigare syskonvagnar. när vi planerar syskon så har jag vissa krav på vagnen. Liggdel mot mig, och sittdel som man kan ha både emot sig och ifrån sig OBEROENDE av hur den andra sidan är vänd...
tror jag är bortskämd med den vanliga vagn jag har nu....
den ni skriver om och easywlker duo verkar som de smidigaste.
ja va heter den nu.. hmm.. ehh kanske babytravel komfort delux.. heter dem nya varianterna iallafall.. men nu säljs den gamla årsmodellen till hyffsat bra priser ute på blocket.
den ska va lika bred som twin cerox 360 tror jag. och blir väldigt liten ihopfälld.
fick tips om firstwheels city twin, verkar toppen!
Hej jag har samma problem med vagnval. vi kommer att ha 14 månader emellan, och jag vill ju på något sätt ha barnen emot mig. Men vagnarna det står mellan är babytravel coh twin cerox 360. Båda har ju sina för och nackdelar... Men jag vet inte om hjulen på emmaljungan fungerar här i snön på vintern, de är ju så små... men stora nackdelen med babytravel är att barnen sitter ifrån, och den minsta är ju bara ca 6 månader när den växer ur liggdelen (med tanke på att den är så liten).. Samtidigt vill jag ha hårdlift till bebisen, vet inte om emmaljungas hårdlift som man kan ha i de enkla sittvagnarna rymms i deras tvillingvagn...
Tycker inte att priset på en begagnad babytravel är särskilt bra på blocket... Tycker det är för mycket, och för oss är alla så långt bort...
dahleen: borde väl gå med en hårdlift.. varför inte en mjuklift? låter iallafall som en cerox 360 passar er bäst.. hjulen funkar utmärkt i snö o är det svårt att komma fram så fäll över styret o ha stora hjulen fram just där bara
Buffybus: jag vet inte hur bred hårdliften är, den passar ju i alla deras enkelvagnar. Men som tillbehör till tvillingvagnarna finns den inte med på listan. Har du en twin cerox 360? Kan du mäta bredden på ena sittdelen, om du har tid och lust.:) Jag vill inte ha en mjuklift för vi provade det en gång på en lånevagn och jag tyckte kanterna bara vek ner sig och var krånliga. Och sen kommer vi ju ha en 14 månaders och då tänkte jag att det kunde vara bra om bebisen fick lite hårda kanter runt sig om den stora vill bli klängig.:)