Ont i bröstvårtorna gravid sympt?
Måste man ha spänningar i själva brösten? elelr är det symptom om man har SKIT ont i bröstvårtorna... detta i samband med mellanblödning i månaden och mensverk i en vecka fast mensen inte ska komma på fyra dagar...
Måste man ha spänningar i själva brösten? elelr är det symptom om man har SKIT ont i bröstvårtorna... detta i samband med mellanblödning i månaden och mensverk i en vecka fast mensen inte ska komma på fyra dagar...
Jag har ont i bröstvårtorna och mensvärk och är i vecka 6 nu Hoppas det blir + om det är det du vill!
Alltså förut när jag inte var gravid och när ja väntade min mens så brukade ja alltid få lite ont i mina bröst.
Så det va typ ett tecken på att min mens skulle komma.
Sen är det ju oxå ett symtom till graviditet.
Ja man kan ha molande värk i magen om man är gravid.
Fast det började när jag var i vecka 8 typ.
Och jag är i vecka 11 nu och känner det inte så ofta längre.
Lycka till =)
Har otroligt ont i mina bröstvårtor.. är i v. 6
Jo jag har oxå väldigt ont i brösten.
Dom har blivit en aning större och jag själv kan knappt ta på dom. Usch det gör verkligen ont. Och får jag ta och köpa en större BH oxå.
De var bland det första jag mäskte innan jag fick ett +, ömma bröst och känsliga bröstvårtor. Är i v7 nu och vissa dagar kan jag inte ens röra brösten för att de är så ömma. Hade skit ont i brösten imorse när jag vakna oxå, har nog legat på dom hela natten. Inte så kul att dom blivit så känsliga eftersom jag knappt hade känsel i dom innan.
Mensvärk har jag gott om oxå, i lösrdags började jag få ont & i sön hade jag riktigt ont, tog alvedon o i igår började de bli bättre. Riktigt härligt med växtvärk o antar att det bara e början:(