• aaaaa11

Ont i bröstvårtorna gravid sympt?

Måste man ha spänningar i själva brösten? elelr är det symptom om man har SKIT ont i bröstvårtorna... detta i samband med mellanblödning i månaden och mensverk i en vecka fast mensen inte ska komma på fyra dagar...

• Svar på tråden Ont i bröstvårtorna gravid sympt?
  • aaaaa11
    Svar på #1
    bröst ontet är över, men har molande mensverk, men ska inte ha mens... vad tror du om det?
  • Älskar Nova

Alltså förut när jag inte var gravid och när ja väntade min mens så brukade ja alltid få lite ont i mina bröst.
    Så det va typ ett tecken på att min mens skulle komma.

Sen är det ju oxå ett symtom till graviditet.
    Ja man kan ha molande värk i magen om man är gravid.
    Fast det började när jag var i vecka 8 typ.
    Och jag är i vecka 11 nu och känner det inte så ofta längre.

Lycka till =)

• TAN

Har otroligt ont i mina bröstvårtor.. är i v. 6

• Älskar Nova

Jo jag har oxå väldigt ont i brösten.
    Dom har blivit en aning större och jag själv kan knappt ta på dom. Usch det gör verkligen ont. Och får jag ta och köpa en större BH oxå.

• friis

De var bland det första jag mäskte innan jag fick ett +, ömma bröst och känsliga bröstvårtor. Är i v7 nu och vissa dagar kan jag inte ens röra brösten för att de är så ömma. Hade skit ont i brösten imorse när jag vakna oxå, har nog legat på dom hela natten. Inte så kul att dom blivit så känsliga eftersom jag knappt hade känsel i dom innan.

Mensvärk har jag gott om oxå, i lösrdags började jag få ont & i sön hade jag riktigt ont, tog alvedon o i igår började de bli bättre. Riktigt härligt med växtvärk o antar att det bara e början:(

Svar på tråden Ont i bröstvårtorna gravid sympt?