• Nahla

Tatuering på foten?

Någon här inne som har tatuerat sig på foten? Jag har funderingar på detta men undrar om det verkligen gör så ont som alla säger.. Har sen tidigare tre stycken,en i svanken,en på benet och en på skuldran..Och av dessa gjorde defenitivt den på skuldran ondast..

• Svar på tråden Tatuering på foten?
  • Jii

Har en tatuering på ankeln, det gjorde ont men gick att härda ut.
    Du har ju flera tatueringar och vet vad du ger dig in på, det är nog ingen fara.

• Gumlan

Jag har väll på foten :) beror på vad man räknar till foten... har en på insidan, kan lägga en bild i min barnkammare. Jag tyckte inte det gjorde så ont, fast det kändes mer än mina andra, på anklen, handleden & på fingret :) Fast det var bara när han körde nära hälen typ... så gör du mitt på foten tror jag inte det gör ondare än någon annan stans.

• Jennie Brunflo

Min kompis har en panter runt fotleden. Den har liksom huvudet på foten...och svansen sveper liksom ner ovanpå foten.
    Hon påstår att det är det ondaste hon någonsin gjort. Det var tydligen grym smärta, hennes värsta tatuering och piercing. "värre än att föda barn" var hennes kommentar!

Vad hade du tänkt för motiv på din??

• discodivan

jag har på armen, skuldran, haft en i nacken o 2 på ankeln. De på ankeln var känslan mer att foten domnande lite, men jag kan tänka mig att det gör väldigt ont där för de som är smärtkänsliga.
    annars är enda stället det har gjort ont på insidan av överarmen

• Gumlan

weeeeiiii vilka svulna fötter och anklar jag har :D inte tänkt så mycket på det innan, hihi. Nu ligger bilden där iallafall, lite dålig skärpa kanske, men du ser ju hur den sitter iallafall :)

• Nahla

Gumlan: Den var fin! Jag tänkte ha mon mer ovanpå foten.. Svårt att förklara.. =)

• Nahla

Jennie Brunflo: Jag hade tänkt mig en tribal av mindre slag.. Mina andra tatueringar är tribals.. Gillar mest sådana.. =)

Svar på tråden Tatuering på foten?