• Caeruleus

Apoliva hudvårdsserie - är de bra?

Jag funderar på att köpa Apolivas hudvårdsserie.
    Någon som har testat? Hur är det?

• Svar på tråden Apoliva hudvårdsserie - är de bra?
  • AnnaOliver031016

är det den som finns på apoteket?

• Caeruleus

Jag kan väldigt lite om hudvårdsprodukter och kan inte bedömma innehållet. Därför känns det som att jag betalar för en massa strunt och reklam om jag köper andra kända smink/hudvårdsmärken.
    Apoteket känns tryggt på något vis.

Vad skall/bör man titta efter?

• rocketqueen

Okej, du tänker så! Förstår att Apoteket känns tryggt men deras hudvårdsprodukter har inte bättre ingredienser än andra märken som Nivea, L'Oreal & Co. Det här med hudvård och vad som fungerar för en själv är en djungel och det tar rätt lång tid att sätta sig in i hela vetenskapen, för tillverkarna försvårar det för konsumenterna genom att sätta onödigt krångliga namn på innehållsförteckningen.

Jag skulle spontant rekommendera ekologiska skönhetsprodukter eftersom det är lite bättre för miljön. Vad har du för hudtyp, vad för produkter söker du?

Min skönhetsblogg: rocketqueens.blogg.se
  • Caeruleus

Helt klart en djungel!

Ansiktet så har jag normal till torr hy. Jag hade tänkt mig en dag och en nattkräm, samt rengöring. Har ingen problemhy utan rengöringen är för att bli av med smink. En kräm för kroppen behöver jag också.

• Marre79

Apolivas rengöring är inge vidare tycker jag. Då är faktiskt ACO som oxå är från apoteket bättre

Svar på tråden Apoliva hudvårdsserie - är de bra?