• Roisin Dubh

Dina bästa sajttips för skönhetsprodukter?

Vilka sajter föredrar du att shoppa skönhetsprodukter från på nätet? Motivera varför. {#lang_emotions_smile}

Obs! Svar i denna tråd kan komma att publiceras i familjelivs medlemstidning.

• Svar på tråden Dina bästa sajttips för skönhetsprodukter?
  • Pormoicheia
    Pormoicheia skrev 2008-12-30 16:40:42 följande:
    www.crearome.se/
    Naturligare och renare produkter. Mindre kemikalier.
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Roisin Dubh
    Dimitra skrev 2008-12-30 16:28:21 följande:
    Hårprodukter shoppar jag på www.lookfantastic.com, speciellt om det är bra kurs på punden Det är bra priser där och supersnabb leverans.
    Wow, ja det vill jag lova. Jag jämförde priset på en flaska Redken med vad samma flaska kostar på lyko.se.

269 kr på lyko
    112 kr (£10,20) på den där sajten.

Tack för tipset. {#lang_emotions_laughing} *shoppar ihjäl mig*
  • Maggis Nervis

Jag handlar en del på bodystore.se men brukar försöka handla ihop med någon så jag får fri frakt, då frakten är rätt dyr.

Fuck Google, ask me
  • Missimo84

Skulle faktiskt inte vilja handla mina skönhetsprodukter på internet. Där kan jag inte kolla bäst före datum, inte heller kan jag kolla på nya produkter som jag inte testat förut. Svårt att uppskatta färger, parfym och konsistens över internet. Samt att om man vill köpa en creme eller något i den stilen och vill ha prover kan det vara svårt att få via internet. Nee bättre köra på vanliga hederliga butiker, om det inte är sådant då som man använder ytterst ofta, och vet exakt vad man ska ha.

• brokig

Är lookfantastic leveranssäkra och helt fria från avgifter utöver frakten? Inga dolda dumheter som man som korkad svensk missar? Helt fantastisk sida, då jag också gärna fyndar billigt Redken-schampoo

När jag ändå är där tittar jag på läppennor. Är tigi eller urban decay något att ha månne?

• Dimitra
    brokig skrev 2008-12-30 18:31:24 följande:
    Är lookfantastic leveranssäkra och helt fria från avgifter utöver frakten? Inga dolda dumheter som man som korkad svensk missar?
    Inte som jag har märkt hittills i alla fall *mest korkade svensken*
    The Dimitra universe.
Svar på tråden Dina bästa sajttips för skönhetsprodukter?