Fan vilken bra tråd!.
Har grannar(e osäker på vilka det är men TROR det är dom ovanför oss) förra veckan(mitt i veckan) började dom studsa med en basket? mitt i natten
(jag jobbar varannan och ibland varje helg, men min sambo jobbar vardagar) Och jag kan ta att man har fest på helgen, men våra grannar börjar spela musik SKIT HÖGT vid halv 11-11 på kvällen. Vem fan BÖRJAR festa då?
Det är MER störande när dom börjar spela när man precis håller på o somnar, än att dom spelar redan innan man gå o lägger sig.
Fast vi har ifs hamnat i ett väldigt roligt område där (vi bor ovanför garaget) dom ställer sig o gasar i garaget 10-halv 11 på kvällen så att glasen i vitrinskåpet klirrar.
Sen har vi en granne som står o sträcker på sig i bara kalingar och en (ÖPPEN) morgonrock. Och så står han såväl morgon, dag som kväll/natt. SKIT pinsamt när man får gäster o han står o sträcker på sig på framsidan i kallingarna.
Vi har lyckats få massa höjdar grannar...=)
Men asså appråpå naken-janne(som jag kallar gubben i kallingarna) vad har man för rättigheter gällande det? jag vill knappast gå över o prata med honom, tittar inte ens åt hans håll när jag märker att han e ute. När sambon åker till jobbet vid 7 står han i kallingarna, när jag kommer hem från nån polare mitt i natten, står han där i kallingarna. Och när vi har fått gäster har han ibland stått där med kallingarna. Det är juh pinsamt!!
Har sett honom ett 10-tal ggr, men endast 1 gång har jag sett honom med långärmad tröja o byxor. (jag o sambon hoppas på att han iaf i vinter kommer ha ett uppehåll, fast det verkar som om det är önsketänkande eftersom han nu när det är svinkallt på nätterna ändå sover med öppen framside- och baksidedörr, så han verkar t o m gilla kyla)
Hjälp?