Anonym (terapeut) skrev 2008-12-30 20:58:56 följande:
Stress är något vill alla har ngn gång under livet. Att du blir stressad beror på att du inte har ngn balans i ditt liv. Ditt beteende och din livsföring fungerar inte optimalt och tillslut skapar det kroppsliga symtom. Fundera över vad i ditt liv du kan förändra. Vilka saker du gör som egentligen känner att du bara gör för att du "måste". För vems skulle "måste" du göra detta? Vad händer om du slutar med det? Var bor du? Jag kanske kan tipsa om en bra terapeut med stresshantering..
Jag bor i Karlskrona..Ja det låter realistiskt i det du skriver.
onetwothree skrev 2008-12-30 21:00:37 följande:
jag vet ingenting om stress, men däremot mycket om svår järnbrist... Kolla upp det också kanske, för jag tycker mig känna igen symptomen.
ja det kan det oxå vara.Jag är typ alltid trött...men kan man ha hjärtklappning då?
Anonym (
) skrev 2008-12-30 21:01:46 följande:Jag känner igen mig fast jag har inte hjärtklappning utan yrsel istället. Tappar mycket hår och är tunnhårig nu mot tidigare, har fått psoriasis, problem med magen, gnisslar tänderna i sömnen på natten, gråter för ingenting och är lättirriterad, har inget tålamod....
ja ush..yrsel är inte det roligaste...hos tandläkaren kan man få en bettskena om du gnisslar mycket tänder..är nog bra...
Kan man ta Niferex fast man inte är gravid?..har kvar sedan graviditeten..kan väl inte skada av att ta..?...