• JessicaPersika

Vil köpa glidmedel. Men vad?

Ja alltså de finns ju hur mycket som helst! Vet inte alls vad man ska ta=b
    Jag är liiite "torr" av mig fastän ja e kåt så nu vill vi prova glidmedel. Jag är lite känslig där nere och tål inte kondomer vet inte vad i kondomer ja reagerar mot. så nån som har nå tips på bra medel?

• Svar på tråden Vil köpa glidmedel. Men vad?
  • Tigggger

Pjur woman (el eros woman) är ett silikonbaserat glidmedel som är jättebra och man får ett kanonglid =))

• Anonym

Glidmedel har en tendens att bli klibbiga.Har provat både med olja och vatten, gillar ingen av dem.För mig funkar vanlig barnolja bäst...

• Farsan baloo82

Var köper man eros??

• steqve

jag tror alla webshoppar har det även alla butiker som säljer leksaker har det...

• Anonym (Musen)

Kan faktiskt slå ett slag för apotekets glidmedel (vitrosa flaska, tror märket är Aco). Det blir fart med det

• Anonym

Håller med Eros woman är det vi använder,jättehärligt glid, funkar helt perfekt både fram och bak!!

• Anonym

Håller helt och hållet med ang Eros det är helt grymt!

• cuteswegirl

tänk på att prova er fram & använda med måtta,.... annars blir de rätt "fuktigt".....   och förresten... får ni på golvet så se till att tvätta bort de direkt.... en polaret till oss tog över vår lägenhet.... han va när att sätta sig på rumpan på grund av en fläck glid som antagligen läckt från en öppen eros-flaska..... går lixom inte bort om du bara svabbar golven.....   skrattade dock gott när han berättade....

Nu har det nog blivit våran tur! BF 090614
  • Anonym

Pjur woman är ett bra glidmedel. Köp inte gelen för den blir klibbig.
    Apoteket har ett silikonbaserat glidmedel men jag har inte provat det.

Svar på tråden Vil köpa glidmedel. Men vad?