Sockiplast?!?
Hej!
Undrar om det är någon som vet var jag kan få tag i sockiplast till min 9-månaders tjej? Alltså inte halksockar med "slemduttar" under, utan riktiga sockiplast med täckande "slem" under hela fotsulan...
Tack på förhand!
Hej!
Undrar om det är någon som vet var jag kan få tag i sockiplast till min 9-månaders tjej? Alltså inte halksockar med "slemduttar" under, utan riktiga sockiplast med täckande "slem" under hela fotsulan...
Tack på förhand!
Har du kollat på H&M. Jag köpte mina där... i våras.
Tack, ska kolla där. Någon annan som har tips?
Polarn och Pyret har och även Rackartyg brukar ha.
Sockiplast finns inte längre, men mockasiner har ju typ alla butiker. Det är skinnsula i dem. Jag har köpt på H&M och Lindex.
Jo det finns sockiplast fortfarande, men jag tror inte att det finns till bebisar.
strumpor.timarco.se
Hej "namne"
Jag köpte mockasiner på Kappahl häromdagen till min 8 månaders son. Nu går det fort i gåstolen kan jag lova!! Det är också lättare för honom att gå och hålla oss i händerna, det räckte inte med bara halksockar
Mockasiner är ju så varma så vill ni ha ett supertips är mitt råd att testa Bobux-skor! Helt suveräna! www.bobux.se, finns även att köpa från England på www.ollipops.com (tror jag att det är...)
Det verkar som att jag får ge upp min sockiplastidé. Finns inte för så små fötter som lilltjejen har. Hon håller på att lära sig att resa sig upp, och våra golv är så jäkla hala, så hon bara sladdar runt... Får köpa ett par mockisar - håller med om att halksockarna är för klena.