Får man verkligen börja klippa gräset kl 07.00???
Faaaaaaaaaaan va trött jag blir... Vi bor i en BR, allt är jätte lungt, och jag har ÄÄÄÄNTLIGEN börjat min semester, tydligen ingen annan
Idag väcks jag utav att nån irriterande kommun människa börjar klippa gräset på ett dagis precis utanför vårt sovrums fönster, ja och alla andra i huset också. Okej, han får gärna klippa gräset, men fasen inte kl. 07.00 på morgonen, och SPECIELLT INTE med en sån där jätte trimmer som man går om kring med, som väsnas så ofantligt jävla mycket så man dör...
Okej... mycket svordomar nu men jag är så pppiiiiiiipppppp förbannad så jag kan gå ut och styrpa honom rent ut sagt. Hade han inte haft hörselskydd på msig (vilket han borde knackat på och gett alla innan han börja...) hade jag mer än gärna gått ut på balkongen och skällt lite på honom. Till råga på allt så har han hållt på i nästan en timme snart... åhhh dumma dumma gärsklippemänniska.
Min fråga lyder; får man verkligen börja med sånt här kl. 7 på morgonen i ett vanligt bostadsområde? Han kunde väl åtminstonde väntat till 8-9, tycker jag ju, men de är ju min personliga åsikt.