Ska jag höra av mig eller vänta o se om han gör det?
Pratat med en kille över nätet ett tag, träffade honom för första gången för några dagar sedan.
Sen igår skickade han ett sms där han skrev att han önskade att jag var hos honom. Men när jag gick in o kollade info om meddelandet så såg jag att det var skickat till 2 nummer till.
Jag skickade ett sms och sa det till honom. Han påstår att det måste ha blivit nåt fel, att han bara skickat till mig och bara ville ha mig där.
Jag skrev att jag inte ville ha något med en sån kille att göra, och sen svarade jag inte på hans sista sms sen.
Det var igårkväll..
Sen nu har jag funderat och kommit fram till att jag vill försöka tro på honom. Ge honom en chans till.
Jag kollade upp ett av numrena han skickat till mer, och står både hon och jag som våra förnamn i hans mobil så bör hennes nummer ligga precis efter mitt. Så det kan ju ha blivit fel..
Men, han har inte hört av sig nåt mer. o det känns ju jättedumt om jag skulle göra det. Känns som att jag jagar efter honom då..
Ska jag bara vänta o se om han hör av sig? Eller hur ska jag göra..
Han kanske tror att jag inte vill ha nåt med honom att göra mer(precis som jag skrev) och därför inte kommer höra av sig mer. Men han skrev i sista smset att han skulle göra allt han kunde för o bevisa att han bara ville vara med mig..