• Anonym (snart)

Åhhh va röksugen jag är!

Fasiken det är bara ett par timmar sedan jag rökte sista gången och nu är jag så himla röksugen, grinfärdig och allmänt bara jävla less.

Jag ska klara det jävlar anama men det känns svårt just nu.

Någon mer som försöker sluta just nu?

• Svar på tråden Åhhh va röksugen jag är!
  • malin21

ja jag me blir fan galen snart..

men man måste, om man inte vill vakna upp när man e 45-50 och va jätte sjuk, bättre att välja nu!!!

när rökte du sist??

• Dorina

Japp - jag har också fimpat ...! Dock gör jag det hela lite mer uthärdligt genom att använda nikotinplåster och -tuggummin ... de hjälper faktiskt..! Sen är det -10 grader ute, så man blir ju inte så sugen på att gå ut och ställa sig och frysa bara för att dra i sig giftig rök!

Kämpa på, du kommer att klara det!! En kvart, en timme i taget! =)

• Anonym

jag och sambon håller också på att sluta
    sambon har inte tagit en ända cigg idag men jag har tagit en och en halv. känns faktiskt bra. :)
    sambon sitter och suger på halstabletter och tuggar tuggumi funkar för honom:)

• Anonym (snart)

Vid lunch rökte jag sist, så det har inte gått så lång tid.

Men jag blir knasig på min sambo. Han snusar och röker, han har tjatat länge om att vi ska sluta. Idag tog ciggen slut och jag sa det att nu har vi slutat
    Går och lägger och vaknar så brutalt röksugen, säger det till sambon och han kontrar med att åk och köp då....va f*n här ska inte åka och köpas nått heller!

Slutade ni idag också?

• Anonym (snart)

Det är svårt när båda röker också känner jag, min sambo snusar j för fulla muggar medans en annan ska sluta helt *morr morr*

Men det ska fasiken gå!

Anonym skrev 2009-01-01 18:48:47 följande:
    jag och sambon håller också på att sluta sambon har inte tagit en ända cigg idag men jag har tagit en och en halv. känns faktiskt bra. :)sambon sitter och suger på halstabletter och tuggar tuggumi funkar för honom:)
  • Anonym (sluta)

antingen slutar men, eller så slutar man inte. Man "försöker" inte sluta. Man "håller inte på" att sluta.

Feltänk enligt ovan gör att ni inte lyckas.

• Anonym (snart)

Du det har du rätt i, har inte ens tänkt på vad jag har skrivit.

Såklart så ska jag nu sluta att röka!

Anonym (sluta) skrev 2009-01-01 18:58:46 följande:

antingen slutar men, eller så slutar man inte. Man "försöker" inte sluta. Man "håller inte på" att sluta.Feltänk enligt ovan gör att ni inte lyckas.
  • Anonym (snart)

Usch va humöret går upp och ner hela tiden, känner mest att jag bara vill sätta mig och störtböla.
    Sambon frågade igen om vi inte skulle åka och köpa cigg...jävla idiot nu ska han inte förstöra för mig!

Nu ska jag städa köket så jag håller mig sysselsatt *S*

• fnula

Jag har också slutat. Rökte sista inatt.

Tuggar tuggummin och än sålänge känns det helt okej.
    Det här ska jag fixa. Har verkligen bestämt mig för att jag inte vill vara rökare.

Gott nytt år, och lycka till alla! 2009 blir ett rökfritt år!

Svar på tråden Åhhh va röksugen jag är!