• Trocadero

Hur ser din Castello black ut?

Jag är uppriktigt nyfiken? Nog för att det heter mögelost men....

• Svar på tråden Hur ser din Castello black ut?
  • Trocadero

Ingen som har köpt en Castello Black?

• Grålle

Vi hade en sån igår (åt inte av den själv), men den var ordentligt "möglig". Den hade som ett gråaktigt ludd omkring sig...

• Trocadero
    Grålle skrev 2009-01-01 21:47:44 följande:
    Vi hade en sån igår (åt inte av den själv), men den var ordentligt "möglig". Den hade som ett gråaktigt ludd omkring sig...
    Jaha, då är det så den ska se ut alltså..

Den är ju helmöglig och som du säger luddig, vågade inte äta av den igår.
  • Trocadero
    Zamorak skrev 2009-01-01 22:18:06 följande:
    den ser äcklig ut
    Mm, det kan jag hålla med om.
  • Zamorak

luktar illa, e inte min utan sambons. Så hon får äta den på balkongen o sen sova på vinden

• Zamorak

ja exakt så ser den ut, som en gammal mögelklump längst in i kylen som rör på sig

Trocadero skrev 2009-01-01 22:17:22 följande:
    Jaha, då är det så den ska se ut alltså.. Den är ju helmöglig och som du säger luddig, vågade inte äta av den igår.
  • Trocadero
    Svar på #7

Kan du inte be din sambo smaka av den nu och imorgonbitti lämnar du rapport här i tråden och berättar om hon överlevde och slapp magsjuka eller feber

• Zamorak

hon har smakat och lever, jag däremot är ett skal av mitt forna jag

Trocadero skrev 2009-01-01 22:39:25 följande:
    Svar på #7Kan du inte be din sambo smaka av den nu och imorgonbitti lämnar du rapport här i tråden och berättar om hon överlevde och slapp magsjuka eller feber
  • Pokergirl

Vi köpte också hem en black, gubben är väldigt garvad och äter saint agur med god aptit men här blev det tvärstopp. En luden, gråsvart ost med illaluktande odör - åkte i soptunnan utan testomgång.

• vintjej

Zamorak skrev 2009-01-01 22:43:09 följande:

hon har smakat och lever, jag däremot är ett skal av mitt forna jag
    LOL. Det påminner om en urlöjlig reklam som går på TV nu för någon blåmögelost. Som vanligt när det ska var riktigt gott så är det "sensuellt" och då ska ju alltid någon kvinna tramsa runt. I detta fall är det en brutta i an svepande blå sidenklänning som pinnar runt på något slott. Sedan möter hon "prinsen" och så står han vid ett ostfat. I detta förföriska ögonblick så tar hon en bit blåmögelost. Snacka om erotikdödare.
    Det är ju precis det man vill göra när man precis ska hångla upp någon snygging på ett slott.
Svar på tråden Hur ser din Castello black ut?