• Tinadeluxe

Privata ultraljud i halmstad/helsingborg?

Hej! Det e så att jag o min sambo blev väldigt missnöjda med vårt UL vi var på för att vi knappt fick se vårt lilla barn. Har sett andra som fått så fina bilder de kan hänga på kylskåpet men vår e bara grötig o man fattar inte vad som e vad utan en förklaring. Men sen hade vi gärna velat veta könet med..är det någon som vet någon privat klinik i halmstad eller helsingborg som gör privata UL?

Nu e vi ju inte missnöjd så utan jätte glada o lättade att allt var bra med vårt barn, men hade ju såklart velat se det lilla livet med o få en fin bild. Sen gärna veta kön om det e möjligt..

Någon som vet någonstans nära halmstad man kan göra det??

• Svar på tråden Privata ultraljud i halmstad/helsingborg?
  • Klåggan

Hej!
    Det är kanske inte riktigt vad du frågar efter, men det finns en i Malmö. Har inte varit där själv, men har en kompis som var väldigt nöjd efter att ha varit där. Kolla in länken www.emmaultraljudsklinik.se/
    Lycka till!

• Tinadeluxe

Tack... ja jag försöker få ta på dom på tudorkliniken men det e inte lätt. Annars har jag nu hittat i GBG för 500:- Va kostade det i Malmö o var det bara könsultraljud då?

• Teskedsmamman
    Tinadeluxe skrev 2009-01-02 09:55:53 följande:
    Tack... ja jag försöker få ta på dom på tudorkliniken men det e inte lätt. Annars har jag nu hittat i GBG för 500:- Va kostade det i Malmö o var det bara könsultraljud då?
    Jag gjorde i gbg på barnmorskegruppen innan Tudor fanns... det var i juli 2005 och jag fick tid dagen efter
    Triss i killar! 04, 05 & 07 - läs om oss tesked.blogspot.com/
  • Written Fiction

hoppla. Jag råkade visst svara i din gästbok inte här.. Felåt! ;)

www.ewakliniken.se/ är iaf stället jag menade.

• LearnToFly

hej får man fråga om du är från halmstad trakten? Vi var på RUL i halmstad och känner oss inte heller helt nöjda med vårt UL, ville oxå tagit reda på könet, men hon verkade inte sa angelägen att berätta. Kollar nu också runt om det finns möjlighet att göra privat ul i närheten! Tudorkliniken har semesterstängt tyvärr, men ska försöka kolla där när de öppnar igen!

• Tinadeluxe

Ja tudorkliniken öppnar på onsdag igen. Vi skulle provat ringa dit men nu har vi hittat i malmö..vi vill nu gå på sånt 3D4D ultraljud. Så det har vi bokat o klart i februari nu.

I gbg fanns det ju könsultraljud men då fick man bara veta könet, that´s it. Det tyckte vi var lite tråkigt för vi vill ju se bebben i magen lite mer. Men vill man bara veta könet kan man göra det i gbg iaf för 500kr.

Men nu blir det för vår del malmö med 3D4D ultraljud. Då får man en DVD, cp med bilder o på papper o en skriftlig raport. Tycker det verkar jätte häftigt o få se barnet i 3d o sen verkar det mer seriöst med raport o så. Sen kan man visa föräldrar med..dvd:n ;) kostar dock 1600, känner det e precis på gränsen för för dyrt...men vi tycker det e värt det :)

Här e sdian till det vi ska i malmö om ni vill kolla o ev. boka tid www.emmaultraljudsklinik.se/

och detta e nr till gbg:031-150555

men du kan ju prova ringa till tudor på onsdag med.

Svar på tråden Privata ultraljud i halmstad/helsingborg?