YES nya diskmedel för händerna
är det någon som provat YES nya diskemedel som ska vara skonsamt för händerna?
är lite skeptisk till att det ska fungera. det är ju ändå något som löser fett det handlar om...
är det någon som provat YES nya diskemedel som ska vara skonsamt för händerna?
är lite skeptisk till att det ska fungera. det är ju ändå något som löser fett det handlar om...
Har köpt en flaska, ska öppna den så fort det gamla beprövade e slut!
Hm....visste inte att det fanns en gång...måste testa....JAG tror absolut det funkar...*YES-beroende* Tack för tipset!!
Äh, sånt där inte jag på iaf.
Smörjer händerna gör jag så fort jag kommit i kontakt med vatten.
Så jag tvivlar på att detta diskmedel gör nån skillnad.
aa jag har den gröna, skitbra haft länge, funkar bra för mina händer osm inget tål, och gott lukta den
jag tycker det är sämre faktiskt, man måste använda mer av det nya. händerna har jag inte märkt nån skillnad på heller, måste ju smörja lika ofta som vanligt. kommer att köpa vanligt i fortsättningen.
Jag har själv big problems med torra händer, ibland eksemiga och såriga händer m.m.
Ni känner väl igen scenariot förmodar jag?
Jag kan då ge er alla ett BRA tips och rekommendation. När ni haft händerna i vatten och torkar av dem osv.
För det första, har ni handdiskat, använd gummihandskar. Händerna lukter ju kondom efteråt så man måste ju absolut tvätta av dem.
Smörj INTE inte händerna direkt efter torkningen.
Låt händerna få vila en liten stund tills dem är och känns torra. Ni vet, även fast man har handdukstorkat händerna så kan dem ju ändå kännas lite fuktiga.
Om man smörjer in händerna när dem är torr-torra så blir effekten så mycket bättre.
Använd dessutom lite olika handkrämer för att inte vänja händerna vid en och samma kräm.
Jag har tex Fenuril som min receptbelagda, den är min outstanding. I min handväska har jag en liten tub av en "vanlig" handkräm med lite god lukt som funkar bra att ha ute sas.
I köket har jag någon annan ok osv.
Helosan har jag vid nattdugsbordet och använder till både händer och fötter.
Maken säger att jag smörjer mig så han nästan halkar ur sängen. Hahahaha
Ska börja med nya diskmedlet nu. Skriver ett utlåtande i helgen!
det funkar alldeles perfekt tycker jag!
handdiskar ni så mkt ??

Har nu använt nya diskmedlet några gånger. Jag tycker det luktar och liknar badskum i färg, lukt och koncistens.
Men tycker det verkar göra lika rent som traditionellt Yes.
Korken skulle jag önska vore en likadan som på trad. Yes.
det var mitt utlåtande om nya Yes.
På en skala 1-10 får den i nuläget 7, där 1 är sämst och 10 bäst.
Korken drog ner något pinnhål + att lukt, färg o koncistens drar ner några pinnhål.
Jag hade velat ha lukt på sådant som luktar hushållsrengöring, INTE kroppsrengöring!