• SilentStar

Vad kan en 15 kg säck Royal Canin Maxi Adult kosta?

Tänkte byta foder på vår hund, vi började nyss med färskfoder, men hon verkar inte vilja äta det, man får truga i henne det. Trodde att alla hundar gillade rått kött, men sambon påstår att det luktar kogödsel, kanske därför hon inte vill äta det

Som det är nu kostar hennes mat runt 500 kr i månaden, kostar RC mer eller mindre?

• Svar på tråden Vad kan en 15 kg säck Royal Canin Maxi Adult kosta?
  • Lokatt

royal canin har höjt lite, mellan 539-589 eller något sådant. Beroende på sort, de till specifika raser är dyrare.

• EnFruSislak

jag betalade 562 kr i november

• CarlHerman

545 kr har jag för mig att vi betalar nu på granngården. Om man kollar runt lite så brukar det ganska ofta vara rea på den nånstans.

• Wilmisen

Har också för mig att de hade höjt nu sist jag köpte, tror den kostade ca 550 kr.

(¯`°?.¸ ♥ Wilma 060219 och Alice 080704 ♥ ¸.?°´¯)
  • millisen

ca 500 kr kan jag nog tänka mig att det går på.
    Jag köper det märket till mina katter men då kattfoder och då kostar det ca 500.
    Kan inte tänka mig att det är så stor skillnad på hund och kattfoder i pris när det är samma mängd i påsen och märke.

• Udda

Som dom flesta andra säger så ligger de runt 550:-, har dock hört att dom ska höja mera - men det är bara rykten och jag vet inte om det stämmer

• Ysta

Vi köper Royal Canin Medium Adult till vår staffe och den säcken kostade förra veckan 550 kr på Djurmagazinet.

• bodimit
    CarlHerman skrev 2009-01-02 21:22:41 följande:
    545 kr har jag för mig att vi betalar nu på granngården. Om man kollar runt lite så brukar det ganska ofta vara rea på den nånstans.
    rea? på vilket sätt då? trasiga säckar då eller?
  • Ysta
    bodimit skrev 2009-01-04 16:45:18 följande:
    rea? på vilket sätt då? trasiga säckar då eller?Nej men vissa butiker har erbjudanden då och då. Djurmagazinet hade nyligen att man fick en fodertunna på köpet vid köp av 15 kg, innan dess var det en rabattkupong på 50 kr.
  • hundpuss

skulle nog gissa på en 400-550 beroende på var du köper den, ibland har de ju erbjudanden.

Svar på tråden Vad kan en 15 kg säck Royal Canin Maxi Adult kosta?