Kan någon förstå mig?
Jag och min sambo har varit ihop i ca 6 år.Han har två barn (pojkar 8 och 10 år) sedan tidigare.Dom bor hos oss varannan vecka.För 4 månader sedan så fick vi vårat första gemensamma barn.
Till situtionen:Hans barn är väldigt mycket ovänner,uppkäftiga mot pappan osv.Det är så tjafsigt och bråkigt o stressigt den veckan dom är hos oss+att det fungerar inte alla gånger det här med att dom ska vara hos oss ena veckan och hos sin mamma den andra veckan.Det är lite hit och dit,dom vill dela på barnen för att dom bråkar så mycket osv.Och vid loven så får dom ju inte vara hemma själv när mamma och pappa jobbar och jag är hemma och är mammaledig,så då blir det jag som får ta hand om dom jämt.Det är faktiskt jobbigt för mig,men ingen förstår det.Jag vill ha lite lugn o ro den veckan dom ska vara hos sin mamma men det blir sällan så.Jag pratar hela tiden om detta med min sambo,Han förstår säger han men det tror inte jag för vi blir ovänner om detta hela tiden.Kan också säga att de första 2-2,5 åren vi var tillsammans så var det jag o min sambo som fick ta hand om barnen mestadels för hon hade problem med alkoholen o misshandel av sin pojkvän o en massa tjafs.Så jag tycker att jag har fått accepterat mycket ändå.Är det någon som har det såhär eller liknande?