• Tingelina

Visa bilder på magen efter förlossning.

Är det ingen som har lust att ståta med sin före detta gravidmage som den ser ut efter förlossningen?

Fanns väl en sajt förut dit kvinnor skickade in bilder på sina kroppar efter graviditeten, är det någon som minns den och vet adressen?

Jag vart faktiskt lite chockad över hur magen såg ut efter förlossning, och hur den fortfarande efter 3 veckor ser ut...

• Svar på tråden Visa bilder på magen efter förlossning.
  • Meus Veritas

*ha ha* jag är chockad av hur den ser ut nu efter 2 år!

Jo jag minns den sajten, men inte adressen......*tänker*

• lillvilda

ja min mage är ingen vacker syn 2 barn senare. Trotts att jag inte gick upp så mycket i vikt fick jag en enorm mage, det var väll så jag bär mina barn helt enkelt. Med första barnet fick jag dessutom tok mycket bristningar. Jag kan ärligt säga att jag var gråtfärdig ett långt tag efter över hur mina mage blev efter honom. Idag har jag fått min andra son för 4 månader sen och lagt till ett kejsarsnitt ärr oxå så nu är den ju inte vackrare precis men jag lär mig leva med den. Jag vet att magen drar ihop sig men efter första sonen tog det över 6 mån innan den blivit platt igen så jag tyckte jag såg bra ut med kläder på iallfall.
    Sidan du säker är kanske den här theshapeofamother.com/

• Tingelina

Ja den sidan var det! Hmm, verkar vara vara 50 % magar som ser ut min, degiga och strimmiga, och 50 % såna som är pinnsmala och som ser bättre ut efter sin graviditet än vad jag någonsin sett ut.. :-P

Men skulle ni våga lägga ut bilder på era magar? Med tanke på att folk lägger upp så himla mycket bilder på sina gravida magar så kan det inte vara det att lägga upp bilder på internet som avskräcker?

• lillvilda

min gravida mage var ju rätt snygg jämfört med vad min mage är nu jag fick ju inte mina bristningar med första sonen förän sista veckan (jag gick 11 dagar över tiden). Så min gravidmage har jag inga problem att lägga ut. Ja kanske skulle jag kunna lägga ut min mage som den ser ut nu oxå på en sån sajt. Fast jag skulle nog inte ta med mitt ansikte. Jag är fortfarande inte helt trygg med hur jag ser ut nu mera. Jag har haft mina graviditeter rätt tätt så jag har inte haft så mycket ogravid tid att vänja mig vid den nya deggigare jag Men jag tycker en sån sajt ändå kan göra lite nytta eftersom den visar hur man faktiskt kan se ut efter en graviditet nått som man sällan får se annars. Många av dessa kvinnor med mycket degmage o bristningar gör nog som jag å döljer eländet

• Milla med killar

Jag har lite bilder på min, fjärde barnet typ 10dagar efter förlossning, 1månad och 3 månader efter. Bland starka bilder.

Carpe diem... Lev i dag i morgon kan det vara försent
  • SaraHeleneBirgitta

Har bilder på min. ligger i mappen starka bilder. Men är man känslig så gå inte in och kolla för jag hade nämligen snitt

• Bobbenn
    Milla med killar skrev 2009-01-02 20:33:41 följande:
    Jag har lite bilder på min, fjärde barnet typ 10dagar efter förlossning, 1månad och 3 månader efter. Bland starka bilder.
    Du tränar mkt va?
    BEFRIA PALESTINA*BOJKOTTA ISRAEL*STOPPA FOLKMORDEN I GAZA!
  • Tingelina

Inte för att vara den, och vara dum och missunnsam, men när 2 av 3 som vågar lägga ut bilder på sin mage har perfekta kroppar både innan och efter graviditeten (antar jag helt fräckt) så blir man lite nedslagen..

Jag har aldrig sett ut sådär... Och vet att inte alla andra heller gör det.

Men kanske man skulle ge träning en chans då.

Svar på tråden Visa bilder på magen efter förlossning.