• aleksa98

Bh eller inte bh?

Har fått ett linne/tröja av en kompis men grejen e den att det e ett linne/tröja med öppen rygg, alltså ända uppifrån o ner till ryggslutet. Grejen e den att jag har bh strl 80 E o kan ju knappast gå utan bh, men kan man ha en bh under en sån tröja???? Hela bh bandet på ryggen lär ju synas, eller kan man tejpa brösten eller ngt? Vad ska jag göra, tycker ju att den e skit läcker

• Svar på tråden Bh eller inte bh?
  • Siabellon

Alltså, jag har för mig att det finns BH för såna ringningar. Kolla på LaRedoute tex, de har ett skapligt utbud i modeller, även för oss storbystade(eller långbystade i mitt fall )

• mysmika

Jag tror att det ska finnas någon slags tejp man kan använda sig av.
    Jag vet att de där linnen-a är jättesnygga, och ett BH band piffar ju inte upp direkt!!! Lycka till. Du kanske kan höra på Lindex eller nåt, har sett att de iaf har tejp till bröstvårtorna, så det inte ska synas igenom!

• aleksa98

Siabellon
    Men då måste bhn gå ner i svanken haha o det tror jag inte det finns ngn som gör, även om dom e lite hängiga efter 3 ungar så hittar jag inte dom där nere haha.

mysmika

Haha jag kan köpa sån tejp om jag väljer att gå utan bh för folk lär väl inte tro att bröstvårterna sitter i höjd med navelen haha

Nä skämt åt sido, tack för att ni tog er tid att svara men jag e t.ex en sex and the city gillare o om man t.ex tittar på Carrie så har hon vad hon vill på sig o det e alltid ngt bh band till hö eller vänster som sticker ut haha men jag tror det hade sett skit dumt ut på mig haha

• lillakotten

kolla på twilfit, där har de sånadär silikon bh:ar som fästs på brösten utan att ha band. vet inte hur stora storlekar de har dock

• Siabellon

Alltså, de modeller jag sett går ner ca 15 cm nedanför stället man traditionellt har bhbandet. ska kolla lite. återkommer om jag hittar en bild

• morzanmax

HM har nån sån variant med.

Kanske BH med knäppning fram kan vara en variant annars? De har ju snyggare band bak, man slipper ju knäppningen där då.

• LillaPaula

annars har du ju de bh;arna som är genomskinliga akelband och även med genomskinligt band runt ryggen

(kan inte stava till det ordet, ber om ursäkt )

jag har en sådan bh till min klänning och det blir skitsnyggt brösten är på plats och inget fult band i ryggen som syns för väl.

• Miu

Eller en snygg bikini med sött snöre.

• suzzit

Tejpa är bästa sättet. Men sorry frågan, har du stora hängiga bröst? Jag har haft E kupa och har aldrig kunnat tejpa då det inte har funkat med mina stora bröst. Dessa tröjor gick defenitivt bort.

Svar på tråden Bh eller inte bh?