rolig barnaffär kring nordstan?!?
ska tilll nordstan (femmanhuset) imorrn å ska shoppa lite..:=) vet ni ngn rolig barnaffär där i närheten??!
ska tilll nordstan (femmanhuset) imorrn å ska shoppa lite..:=) vet ni ngn rolig barnaffär där i närheten??!
ingen från götet??:)
Jag vet ingen omkring nordstan, knappt i centralare Göteborg öht... lite kasst tycker jag! Fast det beror ju på vad du är ute efter. På Backaplan finns ju både Babyproffsen och Babyland (eller nåt sånt) medan kläder finns ju på H&M, Lindex, KappAhl mm.
Vad ska du shoppa?
Nja, någon särskild barnaffär finns nog inte i Nordstan tyvärr. En vanlig leksaksaffär (BR, tror jag) och de vanliga klädkedjorna som sagt, men inget "extra". Om det är kläder du är ute efter så har Åhléns en rätt stor barnavdelning som iaf jag gillar. Eller förresten, nu kom jag på att Brio-butiken finns i Femman, fast den har jag faktiskt aldrig varit inne i. Du kan kolla in vilka butiker som finns på nordstan.se.
Det finns några affärer på andra ställen i centrala stan, exvis nära Grönsakstorget, som har lite roliga leksaker och sånt. Jag gillar Krabat på S Larmgatan. Och så finns det några mindre (och dyrare, förstås!) klädbutiker.
Men om det är traditionella barnaffärer med vagnar etc som du söker, så håller jag med tidigare talare om att Backaplan är bra, där finns Nids for Kids som är jättebra och så Babyproffsens butik.
Ha en kul shoppingdag!