• Emma83

mamma och dotter likadana kläder

Hej!

undrar om det är nån som vet vart man kan få tag på sammakläder , jag och dottern ska ha något liknande på sonens dop och så ska min son och pappan ha nått i samma stil, är det nån som vet om man kan få tag i något sånt eller om man helt enkelt får sy nått själv?

tack för svar

mvh Emma

• Svar på tråden mamma och dotter likadana kläder
  • evelgen

Beror väl på vad man har för storlek. Fick nya hm-katalogen idag och jag ska köpa likadana strandklänningar till mig och dottern i sommar. Till henne i storlek 86 och till mig i storlek 170. Kanske inte vad du var ute efter. Annars vet jag inte.

• Emma83
    evelgen skrev 2009-01-02 22:24:38 följande:
    Beror väl på vad man har för storlek. Fick nya hm-katalogen idag och jag ska köpa likadana strandklänningar till mig och dottern i sommar. Till henne i storlek 86 och till mig i storlek 170. Kanske inte vad du var ute efter. Annars vet jag inte.
    hm det är ju sant jag skulle ju kunna ha stl.170 faktist tack för tipset ska genast kolla lite
  • Mysan78

meandi i har. Gå in på www.meandi.se, de gör matchningar för både mamma och dotter. Tyvärr är det slutet på säsongen, men snart börjar vårsäsongen, slutet på Jan. Jättefina kläder!!!
    De säljer kläder via homeparty, men du kan även beställa direkt från säljare utan att gå på träff.

• Tjejmamman

Ser att du redan fått tips om Me & I. Dom har verkligen jättefina kläder som matchar mamma - dotter. Jag tycker det är supersött att matcha :)

• kajsavarj

Ja, me&i (meandi)om du kan vänta till kollektionssläpp 30 januari!

• Emma83

ok, dopet är den 21 februari så om jag skulle beställa nått därifrån tror ni det skulle komma fram i tid ?

• LitenIsa

Lingon och blåbär har oxå en del tröjor och sånt som matchar. Även för sonen och pappan.

• kajsavarj

Emma83 skrev 2009-01-02 22:40:59 följande:

ok, dopet är den 21 februari så om jag skulle beställa nått därifrån tror ni det skulle komma fram i tid ?
    Ja, det tar bara några dagar.
  • kajsavarj

kajsavarj skrev 2009-01-03 18:12:24 följande:

Emma83 skrev 2009-01-02 22:40:59 följande:
    Ja, det tar bara några dagar.
    Det kan kanske finnas att få tag på från höstens kollektion via me&i om du har tur, eller på tradera. Det som finns/fanns från hösten är geisha till mamma och barn samt "blommor och prickar" (det är de jag kommer på), förmodligen slutsålt men det kan dyka upp plagg hos me&i pga returer och inventering ibland. Tradera kan också ha helt nya plagg!
Svar på tråden mamma och dotter likadana kläder