• Bumbi6666

Första dagen med GI-metoden!!!

I dag började jag köra efter GI-metoden. Skulle behöva gå ner några kilo, eller kanske inte så några utan rättare sagt ca 20 kg.

Mitt första delmål är att gå ner 8 kg till den 5 feb. Jag vet att det inte är en omöjlighet då jag innan jag fick barn körde denna metod och då gick jag ner 7 kg på 4 veckor.

Är det någon mer än jag som börjat med denna metod och som ungefär har lika många kilo och gå ner?

HÄNG MED I SÅ FALL!

• Svar på tråden Första dagen med GI-metoden!!!
  • DorisDaisy

Jag hänger gärna med, behöver inspireras. Körde lite GI förra hösten, har nu fått barn och tänkte köra gi noll, till att börja med. Har beställt en bok, kör lite själv innan. Har många kilo att loosa, så jag vill ha snabba resultat i början i alla fall.

• Bumbi6666

Härligt, då kan vi peppa och stötta varan

Några fler???

DorisDaisy skrev 2009-01-02 23:34:03 följande:
    Jag hänger gärna med, behöver inspireras. Körde lite GI förra hösten, har nu fått barn och tänkte köra gi noll, till att börja med. Har beställt en bok, kör lite själv innan. Har många kilo att loosa, så jag vill ha snabba resultat i början i alla fall.
  • Love76

Hej! Hänger gärna på här också. Började med GI-s rivstartsprogram på 30 dagar den 1/1-09... har ca 20-25 kg som jag vill gå ner! Tycker det har varit helt ok de första dagarna o jättegod mat! Vore kul med lite stöttning o tips på recept!

• Bumbi6666

Trevligt och välkommen!

Jag började i går och det har redan gått lite åt skogen, var bortbjudna på middag i kväll och blev bjudna på tacos och dum som jag var så tog jag ett bröd och några natcho chips samt lite glass till efterrätt. Men som jag tängt det så ska jag köra rivstart men få unna mig något ibland. Och i dag var en sådan dag Ne vars, nu får jag skärpa mig.

Men jag tycker även att vi ska kunna "bikta" oss om vi inte skött oss...

Men jag tycker vi är duktiga som försöker i alla fall...

Love76 skrev 2009-01-03 19:15:13 följande:
    Hej! Hänger gärna på här också. Började med GI-s rivstartsprogram på 30 dagar den 1/1-09... har ca 20-25 kg som jag vill gå ner! Tycker det har varit helt ok de första dagarna o jättegod mat! Vore kul med lite stöttning o tips på recept!
  • FrökenDecember

Åh, här vill jag hänga på!

Fick barn i våras och nu börjar folk misstänka ännu en graviditet...det är ju inte så kul att höra...men men, jag ser det ju själv, är plufsig liksom. Så gärna 8-10 kg ner för mej!

Har uteslutit kolhydrater sedan innan nyår. Syndade på nyår, men det tyckte jag var högst tillåtet faktiskt! *ler*

Hoppas jag får vara med i tråden, man kan konstigt nog behöva prata av sig...

Ha en bra dag!

• Love76

Hej hej! - 1 kg på vågen imorse ... härligt när det börjar visa resultat även fast det är lååångt kvar...  Känner mig matt men det är tydligen sockerabstinens vad jag förstod... Försöker gå raskt en timme om dagen men idag blir det ingen promenad somd det ser ut för termometern visar -19 grader - pust! Hoppas det går bra för er andra!! Ha det gott så länge!

• Love76

Bumbi - självklart ska vi kunna bikta oss lite ... man kan inte vara duktig jämt!

• Bumbi6666

Ne det är så sant så. Jag ställde mig på vågen i mose och 1,5 kg ner Hoppas det fortsätter så...
    Tänkte med ge mig ut i dag men kännde med att det var lite för kallt, får bli en annan dag

Sköt om er och kämpa på.

Love76 skrev 2009-01-04 11:18:59 följande:
    Bumbi - självklart ska vi kunna bikta oss lite ... man kan inte vara duktig jämt!
  • Love76

Wow 1,5 kg... jag hade gått ner ytterligare ett halvt kilo imorse så jag känner mig peppad att fortsätta! Nån mer som är lite yr? Har känt mig lite svagare än vanligt men det går förhoppningsvis över!
    Det är fortfarande svinkallt här men idag MÅSTE jag komma ut på en promenad.... får vänta tills maken kommer hem från jobbet får jag gå själv med hunden - vill inte ta ut barnen i denna kyla!
    Hur går det för er andra?

• FrökenDecember

Jag har inte vägt mej, äger ingen våg... pendlar mellan att tycka att det är skitbra (får åka hem till mina päron om jag vill väga mej!) för då blir man överraskad, samtidigt som det nog är en bra morot att fortsätta när man ser de där små stegen om ni fattar vad jag menar...

Love76, jag känner likadant, yrsel och huvudvärk... hoppas det försvinner. -14 stod termometern ute på idag! Kaaaaallt, blir nog en ensam-promenad här också!

Ha en bra dag allihop!

Svar på tråden Första dagen med GI-metoden!!!