• casham

Örnsköldsvik? nån?

är en familj på 4 som flyttat till övik i september...undrar om det finns nån fler här från övik som är prat sugen? :) har en pojke som är 3 år och en tjej som är snart 1 år =)

• Svar på tråden Örnsköldsvik? nån?
  • Ronjah

hej hej

Har jämngamla barn nästan. Pojken blir tre i januari och tjejen blev ett i december.

Milton 060123 Livia 071220
  • casham

just nu bor vi på valla men ska flytta till bjästa om 2 veckor, vart bor du själv? :)

• Ronjah

Bor på Östra Dalgatan. Flyttade hit från Bjästa i oktober förra året. Är uppvuxen i Bjästa, så det området känner jag väl till

Är någon av er från övik från början?

• casham

okejs vad säger du om bjästa då? :) nej ingen av oss är från övik , båda från kalix :) vad gör du om dagarna då? =)

• Ronjah
    casham skrev 2009-01-03 17:24:20 följande:
    okejs vad säger du om bjästa då? :) nej ingen av oss är från övik , båda från kalix :) vad gör du om dagarna då? =)
    Tja.. när jag växte upp där skulle jag inte rekommenderat någon att flytta dit, mycket fylla förstörelse etc.
    Men under tiden jag, sambon och sonen bodde där var det jättelugnt, och verkar vara så fortfarande. Ungdomarna har väl vuxit upp och mognat på sig. Annars är det ett rätt fint ställe Var i Bjästa ska ni flytta?

Jag pluggar just nu, på distans, till undersköterska. Du då?
  • casham

okejs, får väl se hur det blir att bo där då :P större och biligare än här iaf =) nätragatan ska vi flytta till :) okej pluggar oxå, till sjuksköterska genom umeå universitet här i övik:)

• Simba3

Hej, jag bor också i övik och söker andra mammor med barn i liknande ålder. Har en dotter på 2 år. Tror nästan att ni bodde granne med mig uppe på valla.

Svar på tråden Örnsköldsvik? nån?