Örnsköldsvik? nån?
är en familj på 4 som flyttat till övik i september...undrar om det finns nån fler här från övik som är prat sugen? :) har en pojke som är 3 år och en tjej som är snart 1 år =)
är en familj på 4 som flyttat till övik i september...undrar om det finns nån fler här från övik som är prat sugen? :) har en pojke som är 3 år och en tjej som är snart 1 år =)
puffar lite...
hej hej
Har jämngamla barn nästan. Pojken blir tre i januari och tjejen blev ett i december.
Var i övik bor ni?
just nu bor vi på valla men ska flytta till bjästa om 2 veckor, vart bor du själv? :)
Bor på Östra Dalgatan. Flyttade hit från Bjästa i oktober förra året. Är uppvuxen i Bjästa, så det området känner jag väl till
Är någon av er från övik från början?
okejs vad säger du om bjästa då? :) nej ingen av oss är från övik , båda från kalix :) vad gör du om dagarna då? =)
okejs, får väl se hur det blir att bo där då :P större och biligare än här iaf =) nätragatan ska vi flytta till :) okej pluggar oxå, till sjuksköterska genom umeå universitet här i övik:)
Hej, jag bor också i övik och söker andra mammor med barn i liknande ålder. Har en dotter på 2 år. Tror nästan att ni bodde granne med mig uppe på valla.