• Anonym (dörrmattan)

Jag är tydligen gift med ett svin!

Jag har varit här på FL ett bra tag nu och har lästa ganska många trådar om otrohet men har aldrig trott att det skulle drabba mig. Efter att man har läst vissa trådar här så har man ju tyckt att man har ett ganska normalt förhållande men tydligen har man ju levt i total förnekelse eller nåt för nu har man lagt ihop ett o ett o det tyder bara på att karl-FAN har varit otrogen o att det ska ha pågått länge!!! Det värsta är att jag tror att det bara inte är en tjej utan det verkar vara mängder. Jag har har hittat mobilnr. till olika tjejer o sen gick jag in på hans dator o hittade hans sida på vilda webben där det klart o tydligt verkar som att han är singel!!! Hans jävla bortförklaring var att det var nåt han hade hållt på m för ett par år sen o det var ju när jag var gravid m vårt första barn!!! Vad är det för förklaring....det gör det hela jävligt mycket värre. Nu är vi gifta o har två barn o han är aldrig hemma, har är alltid på något o när jag ringer för att få tag på honom o försöker få en förklaring på var han befinner sig så skäller han bara ut mig o trycker ner mig. Just nu pratar vi inte m varandra o jag ville bara skriva av mig en del ilskan här! Ni får gärna komma m era tips o råd. Kramar/dörrmattan

• Svar på tråden Jag är tydligen gift med ett svin!
  • Dezzie

Jag vet eg inte vad det är för tips eller råd du vill ha. Men mitt råd är att om han inte behandlar dig bra så ska du inte stanna, oavsett om ni har barn tillsammans eller är gifta.

• lovemyboys

Håller med föregående skrivare!!
    Behandlar han dej illa och utan respekt, så finns det ingen anledning att stanna!!

Familjen KALOW....min alles egen..
  • grodan 82

jag måste ju oxå hålla med föregående skrivare lycka till och stå på dig!!!

• Smoppo

Men är du säker på att karl-FAN verkligen är otrogen? Har han sagt det? Han är ett svin vilket som då han samlar nummer å har webbplats kvar. Men det kanske går att fixa genom familjeterapi?

• memlan83

Har han erkänt att han faktiskt varit otrogen? Hur som helst så tycker jag det är fult att ljuga och gå bakom ryggen på sin sambo iaf, f-n, känner med dig och jag hoppas du får svart på vitt vad som verkligen har hänt så att du själv kan ta ställning till DIN framtid! Kram

♥ William ♥ 6/5-06 & ♥ Elliot 13/10-07 ♥
  • Anonym (123)

Jag är på vildavebben.... Har dejtat några där. Haft sex med några också.
    Nån har jag märkt av att de inte varit ärliga när vi setts.

Vad har han för nick där? Jag kanske vet om han varit otrogen.

• La mariposa

Ja vännen dumpa han NUUUUUU!

Tänk om du missar värsta hunken i framtiden som kommer att behandla dig som det du är värd istället för din nuvarande hemska man.

Stick medan du kan!
    Lycka till!

• Anonym

Det är bara kvinnor som får vara otrogna och ha känslor o sex med flera, arbetskamrater, mannens bästa vän osv och få förståelse. INGA män så lämna honom snarast. Fundera absolut inte på varför han var otrogen, det ska bar män göra.

Svar på tråden Jag är tydligen gift med ett svin!