Jag är tydligen gift med ett svin!
Jag har varit här på FL ett bra tag nu och har lästa ganska många trådar om otrohet men har aldrig trott att det skulle drabba mig. Efter att man har läst vissa trådar här så har man ju tyckt att man har ett ganska normalt förhållande men tydligen har man ju levt i total förnekelse eller nåt för nu har man lagt ihop ett o ett o det tyder bara på att karl-FAN har varit otrogen o att det ska ha pågått länge!!! Det värsta är att jag tror att det bara inte är en tjej utan det verkar vara mängder. Jag har har hittat mobilnr. till olika tjejer o sen gick jag in på hans dator o hittade hans sida på vilda webben där det klart o tydligt verkar som att han är singel!!! Hans jävla bortförklaring var att det var nåt han hade hållt på m för ett par år sen o det var ju när jag var gravid m vårt första barn!!! Vad är det för förklaring....det gör det hela jävligt mycket värre. Nu är vi gifta o har två barn o han är aldrig hemma, har är alltid på något o när jag ringer för att få tag på honom o försöker få en förklaring på var han befinner sig så skäller han bara ut mig o trycker ner mig. Just nu pratar vi inte m varandra o jag ville bara skriva av mig en del ilskan här! Ni får gärna komma m era tips o råd. Kramar/dörrmattan