• LykkeLee

Namnmärkning

Jag söker med ljus och lykta efter ett ställe på nätet där man kan beställa namnband för märkning av barnens kläder. Alla länkar som jag har hittat är inaktuella (sidan existerar inte längre) på dagis sitter inte längre några lappar på anslagstavlan. Det är inte så bra att "namna" på storlekslapparna för det syns inte alltid så bra och ibland är ju dom svarta eller jättesmå också. Någon som vet så skulle jag bli jätteglad

Kram på er alla supermammor och superpappor

• Svar på tråden Namnmärkning
  • Vännen

Hittade dessa nu! Ska själv också beställa senare, inte än, han är så liten...

• LykkeLee

hej "Stora". jag var in på www.vavnamn.se förut men det verkar inte som om den länken fungerar längre, så det var därför jag skrev till er om hjälp.. :o)

M v h

• Pyrets mamma

NU har jag beställt Filurnamn-lappar...Perfekt! Nu måste jag bara ta mig tid att stryka på dem oxå...Gud vad trist!!! :-/

• Vännen

pyrets mamma: berätta gärna om de fungerade bra!!

• Månsi

va är bäst namnet å tele nummer eller bara namnet hur har ni andra gjort ??

• LykkeLee

Hej Månsi!

Det beror väl på varför man märker kläderna tycker jag.. Ska dom "bara" vara märkta för dagis skull så tycker jag att det gott räcker med namnet. men för mina större barn som "dräller" bort sina kläder i parti och minut så har det varit prkatiskt med telenumret också. Då har jag skrivit mitt mobilnummer. Kändes bäst så..
    Vi har fått tillbaka några kläder på det sättet faktiskt. Bl.a. en dyr jacka som jag blev så glad över att få tillbaka att jag lämnade hittelön :)

• Månsi

ok tack
    men jag tar någ me tele också man kan ju lätt glöma kläder lite här å där

ha de

Svar på tråden Namnmärkning