minsta barnvagnen på marknaden?
vilken är den minsa barnvagnen på marknaden?
alla tips motages taksamt! :D
mvh
vilken är den minsa barnvagnen på marknaden?
alla tips motages taksamt! :D
mvh
Varför vill du ha en liten vagn? Den växer de ju bara ur på en gång?
liggvagn eller sittvagn?! ja har en kronan, å ja tycker inte att den är så stor...:)
jo för att den ska få plats i en saab kombi med dubbelbur i bakluckan med hundar... just första vagnen ser så klumpig och stor ut, tänkte om de fanns nån lite plutt vagn..
En bugaboo!!
Vi har Maxi Cosi Mura.. Inte så liten och lätt.. men när man han fällt ner den så kan man ställa den upp tack vore att den har lite annorlunda nedfällning.. då blir den smal på bredden men tar plats på höjde.. Jag hoppas du fattar vad jag menar
Vår Teutonia Fun blir liten hopfälld, och är väl en av de mindre som finns men ändå är rymlig uppfälld tycker jag... Men det finns säkert mindre! Fråga i butiken, de har ju koll på sånt!
Nya brio sing blir liten och platt
quinny zapp blir jätteliten MEN det är bara en sittvagn. den kan du ju skaffa sen när barnet är lite större.
vagn med liggdel som blir jätteliten vet jag ingen...
First wheel är ju jättesmå! Annars buggaboo bee är ju liten. Vill du ha sitt eller liggvagn?
en liggvagn vill vi ha.
Vi har en Casual Play S4 & är supernöjda! Snygg, lätt,görsmidig att köra men det fiffigaste med den är att liggdelen även är babyskydd så då är det ju bara själva schassit man fäller ihop & lägger i bagagen
Då måste jag återigen säga first wheel. City elite duo kan du kolla på.