• SoFo89

Kan man ha en vanlig micro i "luckan/skåpet"?

Har i mitt kök en lucka för micron, men går det att ha en vanlig micro där? Någon sa till mig att man måste ha en inbyggnadmicro men det tycker jag låter lite konstigt eftersom den inte ska sitta i väggen så att säga.

ღSigne 071027ღ
  • Svar på tråden Kan man ha en vanlig micro i "luckan/skåpet"?
  • SoFo89

Kanske ska säga att den här luckan sitter brevid överskåpen..

ღSigne 071027ღ
  • Charmiz

Du kan ha vilken micro du vill.

• Emejli

Jag har min micro (helt vanlig micro ) i ett underskåd i vårat kök.. Har bara dörren öppen när jag använder den.

• SoFo89
    Charmiz skrev 2009-01-03 21:34:32 följande:
    Du kan ha vilken micro du vill.
    Tack så mycket!
    ღSigne 071027ღ
  • SoFo89
    Emejli skrev 2009-01-03 22:03:10 följande:
    Jag har min micro (helt vanlig micro ) i ett underskåd i vårat kök.. Har bara dörren öppen när jag använder den.
    Okej, fast det här är en lucka utan dörr som är speciellt gjord för att man ska ha micron där inne
    ღSigne 071027ღ
  • Dundermamman

Microskåpet du har är troligtvis gjort i måtten för en inbyggnadsmicro, men ser du bara till att det finns luft runt micron för ventilation så är det säkert ingen fara med att ha en "vanlig" där!

Vi har kattungar
  • Taggtroden

Vi var vår micro, en helt vanlig, i ett köksskåp! Vi har det öppet helt under tiden vi använder den och det går hur bra som helst! :)

• Ysta

Vi har våran micro i skåpet ovanför kylen och frysen, ett vanligt köksskåp med dörr. Egentligen inte den bästa placeringen eftersom jag inte når upp utan måste använda en stol *s*.

Svar på tråden Kan man ha en vanlig micro i "luckan/skåpet"?