• Anonym (nekad)

Blir inte tagen på allvar, Hjälp!! Bra gyn i Malmö!!!

Jag har stora besvär med mitt underliv som genomsyrar hela min vardag. Har haft stora smärtor vid bla cykling, sittning och samlag i flera år och ingen vill ta tag i problemet!

Blir runt-skickad så att problemet försvinner för läkarna men inte för mig...

Kom tillslut till Vulva men hade då inte symptom och hamnade i botten på listan igen.

Detta har hållit på i 8 år nu. Behöver verkligen hjälp att hitta en seriös gynekolog som tar mig på allvar, någon som inte kommer tycka att jag är jobbig när jag måste springa där hela tiden.

I bästa fall någon som inte tror att jag är hypokondriker!

Snälla, snälla dela med er av era erfarenheter!

• Svar på tråden Blir inte tagen på allvar, Hjälp!! Bra gyn i Malmö!!!
  • dogcatbird

Vestibulit? Endometrios? Skada? Stora inre blygdläppar?

Vad är det som inte funkar och när?

• Anonym (drygt14år)

Väkommen i gänget. Mig tog det totalt från tonåren runt 14års ålder fram till 30års åldern innan dom en gav mig en blick.

• Anonym (nekad)

Fan alltså. Vad var det med dig då?

Svar till dogcat...
    Jag vet inte vad felet är. Jag vet bara att jag har otroliga smärtor och måste vara hemma från jobb mist tre dagar i månaden. Det brinner, förlamar och gör ont som om knivar sticker in i mig. Ibland kan jag få det utan anledning.

• Buttelina

jag måste tipsa om slottsstadens läkarhus i malmö. annicka bernow lindblad är en jättebra gynekolog. hon kan verka lite sur och vresig den lilla damen, men hon kan sin sak!

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Anonym (drygt14år)

bruttelina
    hehehe det låter som min gynläkare som jag till slut hamnade hos och fick hjälp. Så man ska hålla sig kvar till dom små vresliga gynekologerna

• Buttelina
    Anonym (drygt14år) skrev 2009-01-04 01:12:17 följande:
    bruttelinahehehe det låter som min gynläkare som jag till slut hamnade hos och fick hjälp. Så man ska hålla sig kvar till dom små vresliga gynekologerna
    ja hon är en liiiten vresig sak men hon är duktig
  • Anonym (drygt14år)

buttelina är hon knubbig med? min var liten och bastant dam runt 50år gick och muttrade för sig själv
    tänkte herre gud ska jag ha henne?

• Anonym (nekad)

Jag tror att jag har varit hos Annicka. Jag hänger runt mycket på det läkarhuset. Och ja, hon var vresig.

• Buttelina
    Anonym (drygt14år) skrev 2009-01-04 01:19:12 följande:
    buttelina är hon knubbig med? min var liten och bastant dam runt 50år gick och muttrade för sig själv tänkte herre gud ska jag ha henne?
    hmm nä min gyn är en tunn lite dam som är typ 150cm fastän hon är så liten blev jag rädd för henne när jag såg henne första gången men hon tar det försiktigt och hon lyssnar och är duktig. Hon hjälpte mig när jag skulle genomgå en fertilitetsutredning. allmänna sjukhuset la bara mitt "fall" på hög med väntetid på över ett år, men av annicka fick jag hjälp direkt.
  • Anonym (nekad)

låter som om jag ska ge henne en ny chans. Fler förslag?

• Anonym (nekad)

jag ger mig inte...

• Anonym (Tips)

Capio citykliniken, finns både i Lund och Malmö, och i Lund är de i alla fall jättetrevliga. Min erfarenhet är att privatläkare ser sina patienter mer som kunder, och därför är måna om att kunden/patienten ska få hjälp och känna sig nöjd.

Svar på tråden Blir inte tagen på allvar, Hjälp!! Bra gyn i Malmö!!!