• siggy

Någon som provat Dove summer glow????

Hur många gånger måste man smörja för att se resultat??
    luktar den så där äckligt som andra brun utan sol produkter?
    kladdar den o vad tycker ni om produkten??

jag tänkte sluta med att sola solarium o istället använda någon typ av BUS produkt, men vill inte stinka o känna mig kladdig. tips önskas

• Svar på tråden Någon som provat Dove summer glow????
  • ettplustack

Dove luktar gott ger bra resultat och man ser fräsh ut. har för mig att den går in relativt snabbt i huden och använder man den regelbundet blir det ett varande resultat...

• Thursday

Jag har använt den, det är ju mer som en fuktkräm och mindre som en BUS. Tycker inte att den gjorde någon fantastisk skillnad på mina ben (och då tog jag ändå den starka varianten), annat än att de blev lite flammiga. Men tänk på att tvätta händerna efter att ha smort, annars blir man charmigt bajsbrun mellan fingrarna

• isisisis

Jag använder den varje dag .
    Istället för att sola eller ha brunkräm.

Den enda brun utan sol produkten med "light" verkan som man inte luktar som man kommer direkt ifrån solariet av!

• Frosk

den luktar gott när man tar på den men efter ett tag luktar sådär mysko och äckligt...jag kan bara ha den på benen för då känner jag inte lukten.

• Zixi

Jag tycker att den luktar gott när man smörjer in sig med den men att man dagen efter luktar rätt illa. Vet inte om den reagerar med min hud eller om det är så för alla.

Använder den bara på tidig sommar så man vågar ge sig ut och sola utan att blända folk.

Jag brukar smörja in mig med den, vänta i 2-3 h sen duscha av den för att slippa lukten.

Viktigt är att smörja in knän, hälar, armbågar och andra torra kroppsdelar med vanlig fuktkräm först, annars blir det för mörkt där. Och tvätta händer och naglar noggrant efteråt!!!!

• Lady S 83

Jag hoppar också in.

Tycker inte alls att den luktar gott faktiskt, inte lika illa som riktiga BUS-produkter men visst har den lite av den kännslan. Brukar smörja in mig innan jag går och lägger mig och sambon brukar "klaga" över lukten. Hi hi.

Men annars gillar jag den. Nivea har en liknande, den luktar inte heller spec. gott. Men funkar lika bra, tycker jag i alla fall.
    Jag tycker nog man ser resultat rätt fort. Speciellt om du använder den varje dag i nån vecka.

Svar på tråden Någon som provat Dove summer glow????